MTM chystá rozsáhlé úpravy pro VW Scirocco

Volkswagen Scirocco se pár týdnů po svém uvedení stává středem pozornosti mnoha ladičských společností. Jednou z nich je i německá MTM, jejíž představitelé jen nedávno avizovali, že pro Scirocco chystají radu výkonnostních a vzhledových úprav. A podle všeho je se na co těšit.

Vzhledové úpravy nejsou v tomto případě na prvním místě, společnost se totiž z tohoto modelu snažila vytlačit co největší výkon. Upravené Scirocco dostane do vínka jemně upravený bodykit a slušivá 20-ti palcová mnohopaprsková kola. Z technických úprav můžeme jmenovat třeba tužší pružení a lepší brzdy, ovšem to nejlepší se bude ukrývat pod kapotou.

Jako základ pro úpravy zřejmě poslouží přeplňovaný dvoulitr se sériovým výkonem 147 kW/200 koní, který MTM jej plánuje obdařit mnoha novými prvky, od lepšího saní, přes jiné turbodmychadlo, až po novou řídící jednotku. Výsledkem by pak měl být výkon kolem 283 kW/380 koní, což je na auto této koncepce snad až příliš.

V této souvislosti bychom ještě mohli zmínit, že Scirocco se nedávno dostalo „pod ruku“ i společnosti Oettinger, která z něj vydolovala celkem 261 kW/350 koní, plánovaná tovární verze R by přitom měla disponovat výkonem 201 kW/270 koní. MTM rozhodně není poslední, která se blýskne pořádně nadupaným Sciroccem, a již brzy se zřejmě dočkáme i extrémnějších úprav.

Klepněte pro větší obrázek
MTM VW Scirocco: na specifikace si ještě počkáme...
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků