MTM Audi S3 P8: podruhé a s vyšším výkonem

Po zdařilých úpravách modelů A6 a A4 se Německý úpravce pouští i do něčeho menšího. A pořádná dávka výkonu opět nechybí.

Německá ladičská společnost MTM se zabývá především úpravami pro vozy z koncernu VW, přičemž četné zastoupení v jejich katalogu má i Škoda. Úpravce se však v poslední době zaměřil především na vozy se čtyřmi kruhy na masce, a tak si můžeme představit další Audi, které se může pochlubit nejen vyšším výkonem, ale i decentně upraveným vzhledem.

Jako základ pro technické úpravy dobře posloužil přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec TFSI, který po úpravách nabízí až neskutečný výkon 283 kW / 380 koní a maximální točivý moment 460 Nm. S těmito parametry, jež se snoubily s nízkou hmotností modelu, se upravená Audi S3 P8 dostane z 0 na 100 km/h za méně než pět vteřin a při maximální rychlosti bude ručička tachometru ukazovat hodnotu 290 km/h.

Co se týče zevnějšku, zde si dali úpravci záležet na tom, aby co nejlépe podtrhli sportovní potenciál tohoto vozu, který je už od výroby určen spíš pro neklidnější a odvážné povahy. Kromě mírně upraveného bodykitu a sportovních polepů si zákazník bude moci vybrat z několika druhů 19-ti palcových litých kol, za nimiž se budou skrývat osmipístkové kotouče Brembo.

Klepněte pro větší obrázek 
MTM Audi S3 P8
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků