MTM Audi RS6 Avant: na rodinné nákupy ještě rychleji

Audi RS6 Avant je ideálním řešením pokud máte početnou rodinu, ale zároveň nechcete přijít o pořádný zážitek z jízdy (či spíše zrychlení). Co však dělat v případě, že vám sériový výkon 426 kW / 580 koní rázem přestane stačit? Řešení nabízí německá ladičská společnost MTM v podobě nové sady technického a optického vylepšení.

V první řadě se podívejme na vylepšení technického charakteru. Nový kit zvedne výkon až o 97 kW na finální hodnotu 523 kW / 702 koní, což je dokonce o 37 kW více, než má třeba Ferrari Enzo. Maximální točivý moment také nezůstal stejný a činí až 785 Nm. O tom, že označení „pekelně rychlý kombík“ patří tomuto vozu oprávněně, nás přesvědčují i hodnoty zrychlení, MTM Audi RS6 Avant zvládne sprint z 0 na 100 km/h za méně než 4 sekundy a dvojnásobnou hodnotu z nuly zvládne již za 14 sekund. Po odinstalování elektronického omezovače za poplatek 1 000 Eur si bude moci zákazník spokojně uhánět rychlostí přes 300 km/h.

Společnost připravuje pro tento vůz i kompletní sadu optického vylepšení, avšak prozatím je k dispozici jen karbonový difuzor a mírně upravený přední nárazník. Větší výkon a mírné optické vylepšení vás bude stát přibližně 4 000 Eur (zhruba 94 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázek 
MTM Audi RS6 Avant
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků