MTM Audi R8: zelená bestie s nekompromisním výkonem

Možná již z nadpisu vás mohlo napadnout, že tu máme další pseudoekologickou hračku pro lidi, co nevědí co s penězi, a tak je investují do něcoho „zeleného“. Hned na úvod vás však ubezpečujeme, že nejnovější počin německého úpravce MTM si na nic podobné nehraje a ekologické nálady připomíná leda tak svým lakem karoserie. Uvnitř totiž dřímá opravdová bestie, jejíž předností je všechno možné, jen ne ekologický provoz.

Ačkoli si myslíme, že auta, jako je Audi R8 nutně nepotřebují žádné další výkonnostní úpravy, ladičské společnosti jsou obvykle jiného názoru a zřejmě se tyto modifikace těší relativně velké oblibě. S cílem vyhovět všem majitelům R8 nabízí společnost vylepšení jak pro „základní“ 4,2 litrový osmiválec, tak i pro výkonnější verzi vybavenou 5,2 litrovým desetiválcem. V prvním případu se po instalování úprav a přeprogramování řídící jednotky zvedl výkon na 418 kW/560 koní, u desetiválce pak výkon dosahuje stejnou hodnotu, avšak po menším počtu technických zásahů.
Další úpravy se pak nesly už jenom v jemném stylistickém duchu, úpravce doladil pár detailů, vylepšil aerodynamiku a zlepšil systém saní. Celý dojem z vozu ještě dotvářejí matné koncovky výfuku a 20-ti palcová litá kola. A díky novému systému lift-up umožňujícímu zvyšení světlé výšky o 40 mm se majitel nemusí obávat zpomalovačů a výtluků. I když pro český trh by to po letošní zimě chtělo možnost zvýšení světlé výšky spíše o 40 cm...
mtm_audi_r8_008-0410-950x650.jpgmtm_audi_r8_004-0410-950x650.jpgmtm_audi_r8_019-0410-950x650.jpg 
MTM Audi R8

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud