MPV Mazda 5 končí bez nástupce. Není o něj zájem

6 komentářů

kolemjdouci
4. února • 20:34

To je teda vyhra. Uz me prosli rukama celkem tri sluzebni Citroeny a nejlepsi byl ten nejstarsi. Cim novejsi, tim vice poruch. dokonce vic jak na korejskem Daewoo. Az me to samotneho prekvapuje. Takova je moje dvacetileta zkusenost. Krasna ukazka toho, jak je investice do oblbovani zakaznika efektivnejsi jak do kvality. A Mazda kvalitni auta delat umi, bohuzel ji to je na nic.

Tom
5. února • 7:53

Udelat 4 mistne MPV je blbost. Presne tak byla petka vzdy vnimana. Byla prvni, kterou jsem vyskrtnul z vyberu.

bubulak
5. února • 11:20

Je to tak, tohle byla vždycky poněkud Popelka a ani Mazda sama to s propagací tohoto modelu nijak vážně nebrala.

josehko
4. února • 10:40

Dôvod je pre mňa jasný - vyslovene hlúpo vyriešené zadné sedačky. Tretie sedadlo sa dá síce skryť, ale nie je to plnohodnotné sedadlo. Len taká núdzovka.
Taký Touran má vzadu štandardné sedačky, a vyrába a úspešne sa predáva už 12 rokov.

veto
5. února • 21:45

nudzovku v strede maju aj c4 picasso a scenic

pavoucek
4. února • 12:08

Že "pětka" končí bez nástupce mne trochu překvapilo s ohledem na fakt, že jediný kombík od mazdy je velká "šestka". Jinak sedany, hatchbacky a suv. Prodeje stávající generace 5tky byly slabé i z důvodu velmi omezeného výběru motorizace.

Doporučujeme

Články odjinud