Mountune vyladil Fiestu ST na 261 koní. RS už není potřeba

Ford stále nepostavil opravdu ostrou verzi Fiesty, za něj to ale nyní vzal dvorní ladič těchto vozů, Mountune. Upravený vůz překoná i továrně posílenou Fiestu ST200 o výkonu 197 koní. Několika úpravami z jednotky 1.6 EcoBoost vydoloval maximální výkon 261 koňských sil a točivý moment 290 N.m. Jenže úplně nejlevnější tato úprava není…

Zajímavosti | Tuning | Ford | Sportovní auta | Fascinace | Hatchbacky | Ford Focus

Ford Focus RS může mít od Mountune až 375 koní a plnou tovární záruku

Výsledkem je zrychlení z nuly na stovku za 5,7 sekundy. O maximální rychlosti se výrobce nezmiňuje, bude však jistě překračovat dosavadních 230 km/h. Jiné je turbodmychadlo, mezichladič stlačeného vzduchu, výfukový systém, řídicí jednotka a sání, změnilo se toho tedy docela dost.

Zajímavosti | Tuning | Video | Ford | Sportovní auta | Ford Focus

Ford Focus RS se dočká oficiálního tuningového kitu od Mountune

Mountune nabízí i slabší verze označené podle výkonu: MT215 a MR230. Nejvýkonnější MR265 používá na rozdíl od ostatních verzí i zmíněné větší turbodmychadlo.. Můžete si tedy nechat vyladit standardní verzi rovnou na nejvyšší specifikaci, nebo za menší ceny zvyšovat výkon postupně. Závodní sání a větší mezichladič lze objednat separátně.

Tuning | Ford | Ford Focus

Ford Focus ST Mountune: když vám ST nestačí

Upgrade na nejsilnější verzi v Británii stojí 4500 liber, tedy v přepočtu asi 135.000 Kč plus práce. Dostupnost na českém trhu zatím není známá. Focus RS si však od Mountune můžete nechat upravit i v autorizovaném servisu. Uvidíme, zda podobnou praxi lze očekávat i v případě menší Fiesty.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Mondeo 1.8
Rok výroby: 2005
Stav: 124 553 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Mondeo 0
Rok výroby: 2006
Stav: 149 544 km
Cena: 65 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků