Mototechna Premium: AAA Auto startuje prodej luxusních ojetin

V roce 2012 se na trhu znovu objevila značka Mototechna, pod kterou začala prodávat společnost AAA Auto zánovní a předváděcí automobily. V současnosti se nabídka rozšiřuje o luxusní vozy, které budou prodávány pod značkou Mototechna Premium. Minimální cena těchto automobilů činí 500 000 Kč, maximální nájezd 80 000 km. Zájemci mohou vybírat z modelů typu Nissan GT-R, Porsche Panamera, Bentley Continental, případně je k dispozici také Tesla Model S.

Život řidiče | Byznys

AAA Auto oživí legendární značku Mototechna

AAA Auto touto novinkou reaguje na rostoucí zájem o luxusní automobily. Podle zdrojů společnosti se prodeje meziročně zvýšily o více než polovinu. Zákazník má podle tiskové zprávy očekávat od Mototechny Premium minimálně opotřebené automobily. Samozřejmostí je garance 100 % původu a stavu najetých kilometrů. Servis a poprodejní služby údajně budou na úrovni dealera nových automobilů.

Retro | Byznys | Ceny | Názory

Československo, 1976: jaké automobily prodávala Mototechna?

V závislosti na konkrétním zvoleném automobilu a jeho stavu se úspora při nákupu pohybuje přibližně v rozmezí 20-40 % ve srovnání s cenou nového vozu. 
 

Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 87 345 km
Cena: 110 000 Kč
Nissan Note 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 70 530 km
Cena: 75 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků