Motory Fordu možná budou vydávat lepší zvuk, abyste šetřili palivo

9 komentářů

Antiautomat
11. května • 8:15

....skor by ma zaujimalo co myslia tymi *vysokymi* otackami. Pri ecobooste 1.0 (lepsie zabehnute, teda o.i. nepodtacane kusky maju bezne 1ookW) to bohate staci tocit medzi 2.ooo a 2.5oo a spravne radit a poleti ako drak. Tlacit maly motor /navyse trojvalec/ do nizkych otacok je snad kazdemu jasne hovadina (kazdemu okrem absolventa marketingu, pretoze tuto kktinu snad nikto iny nemoze mysliet vazne). A preco vodici jazdia tak? No zaprve preto, lebo v malych otackach to nema vykon (ani nemoze, ale ekofyzika ma na to zrejme ine zakony), zadruhe pretoze sa im tak jednoducho jazdi lepsie a zatretie (na rozdiel od tych dvoch horeuvedenych ustavov) je aj zenskej jasne ze sa to v nizkych otackach trapi a za usetrene peniaze za nakladne opravy si kupi radsej ajpad alebo ajfoun.Zvuk, zvuk....a preco by nestacilo tomu ponechat taky zvuk ako to ma? A co ze trojvalec, pripadne mala fukacka znie inak ako stary dobry atmo dvojliter? To je snad normalne, alebo? Alebo je nenormalne aby motor znel prirodzene? Za kazdu cenu to musime zase sk.rvit? Napriklad trojvalec na motorke Triumph si s nicim inym nespletiete a odvazil sa niekto vobec tvrdit ze je zly? Zase a len snaha nahradit uz aj tie nahrazky (vsetko len nie poctivy vyrobok) este odpornejsimi. Analogia s plnymi regalmi na skladkach odpadu potravin (rozumej heprmarkety) je tu zrejma. Ja tvrdim, ze pride este cas /a nie je to daleko/, ked auta uz nebude chciet nik. Cena za takyto spas vo svetle vsemoznych obmedzeni plus vsemoznych aj nemoznych sposobov (polovica z nich su doslova podvody) ako zakaznika podviest a klamat zacina byt prilis vysoka, socialna situacia sa prepadava do takej slamastiky ze ludia zacinaju prioritne riesit ine a to doslova existencne problemy. A potom jav zvany nadvyroba vrati uder tvrdo naspat. Mam za to ze do 10-20 rokov to tu mame.

Marex
10. května • 16:49

Nějak mi uniká, jak chtějí nasimulovat ten bublavý zvuk pořádné kubatury, který v článku zmiňují u takového V3 žebráka, nejspíše staronový nápad s reproduktorem :-)

xjohny
10. května • 9:39

Chudáci majitelé elektromobilů, ti nemají zvuk ani jednoho válce a nikdo jim nechce pomoci :-( ;-)

mpolan
10. května • 11:04

Řekl bych, že těm to vůbec nechybí.

Karel
10. května • 8:49

Bože taková blbost a co to muselo dát práce. :-)

Sir CHerokee
10. května • 8:38

A co takhle zvednout objem a nemuset nic simulovat. V reálu to pak hodí stejnou spotřebu. První auto, které odpovídá papírové spotřebě, co mám, je mustang. V papírech tuším 13,5 a v průměru jezdím po 2500 km za 13 litrů. Manželka s ecoboostem 1,0 ve Fiestě jezdí za 6 litrů...tam kecají.

kErb
10. května • 10:19

Přesně. Já mám po cca 4500 km průměr 13,3... A to opravdu "na spotřebu" nejezdím.
A zvuk je mimochodem super :-D

runner42
10. května • 8:25

A výkon to bude simulovat také? 😁

eLzyx
10. května • 8:33

to už u toho litru dělají ...

Doporučujeme

Články odjinud