Motor LS9 z Corvette běžně k dostání

Stavíte si v kůlně speciální traktor nebo repliku vozu Formule 1? Oddělení Performance Parts koncernu General Motors vám pomůže k dosažení maximálního výsledku. Již řadu let nebízí různé samostatné díly a jejich sady, od loňska navíc celé motory. Nyní si snadno a zcela legálně můžete objednat dokonce vysokovýkonný, přeplňovaný osmiválec LS9, který se nachází pod kapotou modelu Corvette ZR-1. Právě relativně lehké jednotky řady LS jsou populární mezi nadšenci po celém světě a hodí se k zástavbě do automobilu nebo čehokoli, co se čtyřkolovému samohybu podobá.

Motor GM LS9 dosahuje výkonu 638 koní a točivého momentu 819 Nm a vašemu projektu dá takřka neomezené možnosti. Dodává se plně vystrojený, sehnat si musíte jen zásobník oleje (motor má suchou klikovou skříň) a nadrž pro chladicí kapalinu okruhu dmychadla. Cena motoru nebyla zatím zveřejněna, ale soudě dle současných ceníků GM Performance Parts nebude nikterak závratná. 

Klepněte pro větší obrázek
A pak že se vám do obýváku nevejde 638 koníků...
Chevrolet Cruze 1.598
Rok výroby: 2009
Stav: 126 303 km
Cena: 100 000 Kč
Chevrolet Captiva 1.991
Rok výroby: 2007
Stav: 188 221 km
Cena: 150 000 Kč
Chevrolet Kalos 1.399
Rok výroby: 2005
Stav: 161 386 km
Cena: 34 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků