Mosler MT900 GTR XX, pro pravé řidiče

Známý malosériový výrobce supersportovních vozů pilně pracuje na nové verzi svého modelu MT900 GTR. Velmi lehký a velmi výkonný vůz patří v současnosti k tomu nejlepšímu ze segmentu pravých supersportů, které míří k těm, kteří žádají maximální jízdní výkony. Jenže vše půjde ještě dál.

Nová verze s označením XX byla poprvé představena v únoru letošního roku a výsledek byl opravdu fantastický. Hmotnost 1100 kg a výkon ze sedmilitrového osmiválce 600 koní. To znamenalo stovku pod 3 sekundy, dvoustovku za 8,7 a maximální rychlost přes 350 km/h.

Mosler však zapracoval na výkonu a dle všeho se jeho výše zastaví na hranici 620 koní. Navíc bylo použito ještě více karbonu a více ultralehkých a pevných materiálů, které poslaly váhu dolů o dalších 60 kg. Vůz tak má vážit jen 1040 kg. Což s výkonem 620 koní dává opravdu impozantní hodnotu poměru hmotnosti a výkonu. A navíc daná hmotnost je uváděna včetně všech náplní a s plnou nádrží, což konkurenti většinou nedělají a udávají suchou váhu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Mosler MT900 GTR XX
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků