Moskvič se vrací. Oživit ho chce francouzský Renault

Asi není nutné připomínat, že Renault oživil Dacii, které se v její novodobé historii daří přímo výborně. Francouzská automobilka také má co dočinění s Ladou a vypadá to, že se přidá ještě další značka, kterou určitě dobře znáte. Ano, oživit by se měl také Moskvič.

Testy | SUV | Off-roady | Lada

Test Lada Niva Urban: Z lesa do města snadno a rychle  

Ruská i francouzská média totiž píší o tom, že Renault zahájil v Rusku řízení, v rámci kterého by chtěl získat obchodní značku Moskvič. Časem bychom se tak mohli dočkat dalšího zajímavého vzkříšení, i když je velmi pravděpodobné, že se trhů v EU týkat nebude.

Retro | Byznys | Ceny | Názory

Československo, 1976: jaké automobily prodávala Mototechna?

Moskvič se objevil ve třicátých letech minulého století. Ze začátku vyráběl automobily značky Ford. Závod přestal fungovat v roce 2001, kdy také skončila výroba posledního modelu 2142. V roce 2006 Moskvič definitivně zanikl. 

Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2010
Stav: 117 453 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 130 119 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 152 372 km
Cena: 40 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků