Morgan Plus 8: další novinka pro Ženevu

Britská miniautomobilka Morgan odhalila druhou ze svých novinek připravených pro nadcházející autosalon v Ženevě.

Teprve před několika dny jsme vám předběžně představili nové kupé Morgan Aero Coupe, jež v intencích povahy značky Morgan představuje vrchol moderní techniky, nyní vám povíme více o novém roadsteru Morgan Plus 8. V tomto případě však jde pouze o revizi legendy, jež teprve nedávno speciální omezenou sérií Morgan 4/4 75th Anniversary Edition oslavila svých 75 let ve výrobě a dosud posledním faceliftem prošla v roce 2004.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Morgan Plus 8: modernizace pro legendy pro modelový rok 2012

Ačkoli třeba Ford hovoří o svém stávajícím modelu Mustang Shelby GT500 jako o nejvýkonnějším osmiválci světa, Morgan tvrdí, že jeho nový Plus 8 je nejlehčím osmiválcem světa, neboť tento roadster dosahuje pohotovostní hmotnosti jen 1 100 kg. O pohon této novinky se stará jednotka BMW 4,8 l V8 s naladěním na 367 koní (270 kW), nebo 390 koní (291 kW).

Zajímavosti | Technika | Sportovní auta | Kupé | Premiéry | Design | Ostatní značky

Morgan Aero Coupe: první snímky horké novinky

Nejvýkonnější verze nového Morganu Plus 8 má zrychlovat z klidu na 100 km/h za 4,5 s a dosáhnout rychlosti 250 km/h, přičemž vykazuje průměrnou spotřebu 12,1 l/100 km. V sériové výbavě najdeme kromě jiných komfortních prvků také klimatizaci, kožené čalounění nebo stylově zapracované rádio s přehrávačem CD.

Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 220 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Mini One 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 127 642 km
Cena: 75 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků