Morgan AR Plus 4 dostal vůbec poprvé motor Cosworth

Seznam kapitol
  1. Morgan AR Plus 4
  2. Fotogalerie: Morgan AR Plus 4

I britská retro klasika Morgan musí inovovat. A tak je tu nový model Morgan AR Plus 4, který se představil během závodů klasických vozů na okruhu Silverstone. Novinku bude vyrábět závodní divize automobilky AR Motorsport.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vůbec poprvé se pod kapotou silničního Morganu objevuje motor Cosworth. I když si dala společnost AR Motorsport připravující závodní program značky Morgan záležet, je model AR Plus 4 poměrně komfortní auto

Vůbec poprvé se pod kapotu silničního Morganu nastěhoval motor Cosworth. Jedná se o čtyřválec 2,0 l laděný na zajímavých 225 koní. Nemůže chybět klasická manuální převodovka a auto dostalo kratší stálý převod, aby šel potenciál motoru lépe využít třeba na okruhu.

Testy | Sportovní auta | Kabriolety | Fascinace | Morgan

Test Morgan Plus 8: Ryze pekelné svezení  

I když se Morgan AR Plus 4 inspiruje v klasických závodních vozech, je vybaven poměrně luxusně a nechybí ani dodatečná hluková izolace pro větší komfort posádky. I tak má ale Morgan hmotnost jen asi 900 kg, takže se s ním čtyřválec příliš nenadře.

Společnost AR motorsport vyvinula nové brzdy a nový nastavitelný podvozek, ale chromované detaily a tlusté koberce v interiéru ukazují na to, že tohle není syrové okruhové náčiní. Morgan vyrobí jen padesát aut a už se mu prý hromadí objednávky. Základní cena je 55 000 liber.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Morgan AR Plus 4
  2. Fotogalerie: Morgan AR Plus 4
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků