Morgan AR Plus 4 dostal vůbec poprvé motor Cosworth

Seznam kapitol
  1. Morgan AR Plus 4
  2. Fotogalerie: Morgan AR Plus 4

I britská retro klasika Morgan musí inovovat. A tak je tu nový model Morgan AR Plus 4, který se představil během závodů klasických vozů na okruhu Silverstone. Novinku bude vyrábět závodní divize automobilky AR Motorsport.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vůbec poprvé se pod kapotou silničního Morganu objevuje motor Cosworth. I když si dala společnost AR Motorsport připravující závodní program značky Morgan záležet, je model AR Plus 4 poměrně komfortní auto

Vůbec poprvé se pod kapotu silničního Morganu nastěhoval motor Cosworth. Jedná se o čtyřválec 2,0 l laděný na zajímavých 225 koní. Nemůže chybět klasická manuální převodovka a auto dostalo kratší stálý převod, aby šel potenciál motoru lépe využít třeba na okruhu.

Testy | Sportovní auta | Fascinace | Kabriolety | Morgan

Test Morgan Plus 8: Ryze pekelné svezení  

I když se Morgan AR Plus 4 inspiruje v klasických závodních vozech, je vybaven poměrně luxusně a nechybí ani dodatečná hluková izolace pro větší komfort posádky. I tak má ale Morgan hmotnost jen asi 900 kg, takže se s ním čtyřválec příliš nenadře.

Společnost AR motorsport vyvinula nové brzdy a nový nastavitelný podvozek, ale chromované detaily a tlusté koberce v interiéru ukazují na to, že tohle není syrové okruhové náčiní. Morgan vyrobí jen padesát aut a už se mu prý hromadí objednávky. Základní cena je 55 000 liber.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Morgan AR Plus 4
  2. Fotogalerie: Morgan AR Plus 4
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 35 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků