Následně přišla automobilka s větší baterií nové konstrukce, kde se opět projevily problémy s degradací, protože vydržela ve výrobě jen dva roky.

Následně přišla automobilka s větší baterií nové konstrukce, kde se opět projevily problémy s degradací, protože vydržela ve výrobě jen dva roky.

S elektromobilem Leaf předběhl Nissan v roce 2010 dobu.

S elektromobilem Leaf předběhl Nissan v roce 2010 dobu.

Naštěstí Nissan po třech letech potíže odstranil a tyto automobily jezdí dodnes.

Naštěstí Nissan po třech letech potíže odstranil a tyto automobily jezdí dodnes.

avádění nových technologií se ale neobešlo bez problémů a jak byste očekávali, zlobila nejvíce baterie.

avádění nových technologií se ale neobešlo bez problémů a jak byste očekávali, zlobila nejvíce baterie.

Zavádění nových technologií se ale neobešlo bez problémů a jak byste očekávali, zlobila nejvíce baterie.

Zavádění nových technologií se ale neobešlo bez problémů a jak byste očekávali, zlobila nejvíce baterie.

Reklamace řešila výměnou za 40kWh sestavu určenou pro druhou generaci Leafu.

Reklamace řešila výměnou za 40kWh sestavu určenou pro druhou generaci Leafu.

Následně přišla automobilka s větší baterií nové konstrukce, kde se opět projevily problémy s degradací, protože vydržela ve výrobě jen dva roky.
S elektromobilem Leaf předběhl Nissan v roce 2010 dobu.
Naštěstí Nissan po třech letech potíže odstranil a tyto automobily jezdí dodnes.
10
Fotogalerie

Modernizovaný Nissan Leaf oficiálně. Díky novým bateriím ujede až 250 km

Zdá se, že je dnešní den vyloženě zaměřen na elektrická auta. Už jsme tu měli tuning Tesly Model S, elektrický koncept Land Rover, Nissan Leaf ve službách MDČR a ve stejnou chvíli přichází shodou okolností opět Nissan s představením modernizované verze svého elektrického hatchbacku. Facelift znamená pro Leaf hlavně nové baterie, které umožní dojezd až 250 kilometrů.

Nové akumulátory mají kapacitu 30 kWh, jsou o 21 kg těžší než ty stávající, ale vnější rozměry mají naprosto shodné. Dříve Leaf ujel maximálně 150 km/h, po faceliftu by to mělo být o sto kilometrů více, což by Leaf výrazně posunulo před elektrické konkurenty. Co se nabíjení týká, tam k žádným změnám nedošlo. Na nové baterie se vztahuje záruka osm let nebo 160 000 km.

Leaf dostal v rámci faceliftu také drobnosti typu bronzové barvy karoserie nebo systému NissanConnect EV, který umožňuje přes chytrý telefon kontrolovat stav nabití vozu a případně spustit vyhřívání nebo chlazení interiéru ještě v době, kdy je vůz připojený do zásuvky.

Nissan LEAF 30 kWh pro rok 2016 nabízí dojezd 250 km

Modernizovaný Leaf bude vyráběn v britském Sunderlandu, první auta dorazí na trh v lednu příštího roku. Zatím ale není zcela jasné, jak to bude s výbavou. Podle dřívějších informací boudou nové baterie dostupné pouze pro vyšší výbavy, ale stejně tak se může stát, že konkrétně na český trh dorazí pouze jedna verze. Uvidíme.

leaf_01.jpgleaf_03.jpgleaf_04.jpgleaf_05.jpgleaf_06.jpgleaf_07.jpgleaf_08.jpgleaf_09.jpgleaf_10.jpgleaf_11.jpg

Nissan

Historie japonského Nissanu sahá do roku 1911. Jeho automobily se však až do 1982–1984, kdy nastalo přejmenování, nazývaly Datsun.

Nissan v roce 1989 vytvořil samostatnou luxusní značku Infiniti. V roce 1999 uzavřel partnerství s Renaultem.

Nissan Micra • Nissan Leaf •​ Nissan Qashqai •​ Nissan X-Trail •​ Nissan Juke •​ Nissan Navara •​ Nissan 370Z •​ Nissan Ariya •​ Nissan GT-R

Doporučujeme

Články odjinud