Modernizovaný Fiat 500 se také ukáže na autosalonu ve Frankfurtu

Malý roztomilý Fiat 500 není auto, které by zrovna akutně potřebovalo facelift, aspoň co se designu exteriéru týče. Ale i tak automobilka provedla pár změn a omlazené auto se rovněž ukáže na autosalonu ve Frankfurtu. Ten začíná už v polovině září a první informace vypouštějí automobilky ještě před prázdninami, aby jim vůbec někdo věnoval pozornost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Skutečně potřebuje Fiat 500 facelift? Auto se představilo v roce 2008 a pořád vypadá svěže a roztomile. Například tahle edice Vintage 57 to bez debat potvrzuje. Lze očekávat, že Fiat zapracuje hlavně na motorech a konektivitě

Fiat sice oficiální snímky nové pětistovky neukázal, ale potvrdil svou účast na autosalonu a vlastně i to, co se pro nový model Fiat 500 chystá. Auto dostane především modernizovaný interiér s většími možnostmi konektivity a výbava se rozšíří o bezpečnostní systémy.

Video | Sedany | Premiéry | Fiat

Fiat Aegea nahrazuje Lineu a jde proti Dacii Logan a Škodě Rapid

Změnami samozřejmě projdou i motory, které nedostanou ani tak vyšší výkon, jako se spíše pochlubí nižší spotřebou a emisemi CO2. Přesto nebude Fiat 500 na autosalonu ve Frankfurtu hlavní novinkou italské značky. Tedy, záleží na úhlu pohledu, ale jako automobiloví nadšenci jste určitě zvědaví na nový roadster Fiat 124.

Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Fiat Croma 1.799
Rok výroby: 2008
Stav: 125 436 km
Cena: 100 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků