Modernizovaný Citroën C4 Picasso má své ceny, začínají na 479 900 Kč

Dvojice rodinných Citroënů prošla před nedávnem jemným faceliftem, který přinesl přepracovaný design přídě, dvoubarevnou střechu a širší možnosti individualizace. Z praktických věcí se sluší zmínit bezdotykové otevírání kufru nebo multimediální systém Connect Nav se sedmipalcovým dotykovým displejem.

Hatchbacky | Premiéry | Citroën

Citroën C4 Picasso a praktičtější Grand mají za sebou jemný facelift

Z pohledu techniky zůstává téměř všechno při starém. Pod kapotu se nově podívá akorát zážehová dvanáctistovka PureTech 130 S&S EAT6, která je kombinovaná se šestistupňovou automatickou převodovkou Aisin. Tato pohonná jednotka ale v ceníku zatím chybí, nejlevnější je proto vznětová šestnáctistovka s výkonem 74 kW (100 k).

Jak Citroën C4 Picasso, tak větší Grand, je v nabídce ve třech různých úrovních výbav - Live, Feel a Shine. Už základní Live má ve standardu například kožený volant, panoramatické akustické čelní sklo, automatickou dvouzónovou klimatizaci, LED svícení či dotykový displej a podporou pro Bluetooth a USB.

Testy | Ojetiny | Příslušenství | Palivo | Citroën

Test ojetiny: Najít pěkný Citroën C4 Picasso vám dá dost práce

Nejnižší cena startuje na částce 479 900 Kč, jde však o akční cenu, která platí do 31. 8. 2016. Poté by si měla automobilka za C4 Picasso říct 524 900 Kč. Absolutním vrcholem je model s výbavou Shine, dvoulitrovým turbodieselem s výkonem 110 kW (150 koní) a šestistupňovou automatickou převodovkou za 679 900 Kč. Ještě praktičtější Grand vás přijde nejméně na 534 900 Kč, ale jde opět o akční cenu, ta standardní činí 582 900 Kč. Příplatek za třetí řadu sedadel je 15 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Citroën C1 0.998
Rok výroby: 2008
Stav: 47 444 km
Cena: 60 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 135 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 163 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků