Modernizovaný Citroen Berlingo dorazil do ČR, začíná na 314 000 Kč

Osobní verze Berlinga je k dostání ve čtyřech stupních výbavy a se dvěma motory s různým naladěním. Začíná se prodávat rovnou za akční ceny.

Citroen oficiálně začíná prodávat faceliftovanou verzi oblíbeného Berlinga včetně osobní verze Multispace. Tu zákazníci pořídí nejlevněji za 314 000 Kč, protože automobilka rovnou přichází s akčními cenami na všechny nabízené verze. 

Za tyto peníze obdržíte Citroen Berlingo Multispace 1.6 VTi 72 kW Live. Základní výbava obsahuje dva čelní airbagy, centrální zamykání (ovšem bez dálkového ovládání), dvouose seřiditelný volant či dělenou, sklopnou a vyjímatelnou zadní lavici. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vyšší stupně výbavy mají mj. otevíratelné okno v pátých dveřích nebo nový audiosystém se 7" dotykovou obrazovkou

Z hlediska ceny a výbavy bude asi nejatraktivnější volbou prostřední stupeň Feel Edition. Ten přidává navíc mj. boční airbagy, palubní počítač, zadní parkovací senzory, tempomat s omezovačem rychlosti, dálkový centrál, elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, kožený volant, manuální klimatizaci, rádio s CD přehrávačem a boční posuvné dveře na obou stranách.

Design | Autosalony | Užitková auta | Citroën | Citroen Berlingo

Citroën Berlingo ukazuje v Ženevě lehký facelift

Berlingo Multispace Feel Edition stojí akčních 359 900 Kč s motorem 1.6 VTi 88 kW, respektive 369 900 Kč s dieselem 1.6 BlueHDi 100 74 kW. 

Nejdražším nabízeným provedením je Shine 1.6 BlueHDi 88 kW za 419 900 Kč. Má parkovací senzory vpředu i vzadu, automatickou klimatizaci, dešťový a světelný senzor, nové audio s dotykovým displejem a Bluetooth, otevíratelné okno v pátých dveřích a litá 16" kola.

Citroen Berlingo Multispace facelift: Ceny na českém trhu
Výbava Motor  kW/k  Cena  Sleva  Bonus za starý vůz  Akční cena
LIVE  1.6 VTi 98 MAN  72/98  374 400  49 500  10 000  314 900 
  1.6 BlueHDi 75 MAN  55/75  400 900  51 000  10 000  339 900 
FEEL  1.6 VTi 120 MAN  88/120  443 400  73 500  20 000  349 900 
  1.6 BlueHDi 100 MAN  74/100  478 400  98 500  20 000  359 900 
  1.6 BlueHDi 100 S&S ETG  74/100  504 400  94 500  20 000  389 900 
  1.6 Feel BlueHDi 120 S&S MAN6  88/120  508 900  99 000  20 000  389 900 
FEEL EDITION  1.6 VTi 120 MAN  88/120  451 400  71 500  20 000  359 900 
  1.6 BlueHDi 100 MAN  74/100  486 400  96 500  20 000  369 900 
  1.6 BlueHDi 120 S&S MAN6  88/120  516 900  97 000  20 000  399 900 
XTR  1.6 BlueHDi 100 MAN  74/100  516 900  117 000  20 000  379 900 
  1.6 BlueHDi 120 S&S MAN6  88/120  547 400  127 500  20 000  399 900 
SHINE  1.6 BlueHDi 100 MAN  74/100  524 800  104 900  20 000  399 900 
  1.6 BlueHDi 120 S&S MAN6  88/120  555 300  115 400  20 000  419 900 

Vylepšené Berlingo se od dosud prodávaných verzí liší lehkým faceliftem předních partií, novým multimediálním systémem s dotykovou obrazovkou a nabídkou nových elektronických funkcí, které pro tento model dosud k dispozici nebyly. Jedná se například o zadní kameru nebo o systém preventivního brzdění. Vznětové motorizace dostaly vstřikování močoviny, aby splnily normu Euro 6.

Zobrazit tiskovou zprávu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Citroën C1 0.998
Rok výroby: 2008
Stav: 47 444 km
Cena: 60 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 135 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 163 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 6 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků