Modernizované Suzuki Jimny

Ikona mezi terénními automobily Suzuki Jimny se pro modelový rok 2015 představuje v decentně modernizované podobě a především s rozšířenou škálou nabízených variant, díky čemuž je nyní dostupný za nižší cenu. V nabídce zůstává jediná pohonná jednotka, vitální a úsporný zážehový čtyřválec 1.3 VVT / 62,5 kW, nově ale můžete volit ze tří úrovní výbavy místo jediné a navíc s možností automatického řazení.

Dosud se Suzuki Jimny na českém trhu nabízel v jediné specifikaci JLX, jíž nově odpovídá prostřední úroveň výbavy Comfort. Přestože nejde o vrcholné provedení, Jimny Comfort nabízí klimatizaci, vyhřívaná sedadla a vnější zpětná zrcátka, autorádio a z designových doplňků například kryt rezervního kola. Významnou novinkou pro všechny milovníky komfortní off-road jízdy je možnost objednání samočinné převodovky.

Novinkou v nabídce Suzuki Jimny je základní provedení Suzuki Jimny Club v ceně od 396 900 Kč a špičková varianta Style přinášející nad rámec výbavy Comfort například patnáctipalcová litá kola v novém designu, kryt rezervy lakovaný v barvě karoserie, stříbrnočerné střešní ližiny, mlhové světlomety, zatmavená okna, chromované vnitřní kliky dveří a kůži na volantu či čalounění sedadel. Přestože je seznam prvků výbavy dlouhý, Jimny Style je oproti výbavě Comfort dražší jen o 10 000 Kč – stojí 429 900 Kč.

Suzuki Jimny MY 2015:

JIMNY 1.3 CLUB                   396 900 Kč

JIMNY 1.3 COMFORT                     419 900 Kč

JIMNY 1.3 COMFORT AT  451 900 Kč

JIMNY 1.3 STYLE                 429 900 Kč

Drobná vylepšení

Suzuki Jimny modelového ročníku 2015 však nepřináší jen větší výběr variant, od svého předchůdce se liší i v několika designových prvcích. V nové, modernější podobě se představuje přístrojový štít a volant, sedadla dostala odlišné čalounění a na karoserii najdete kromě známých odstínů také nové barvy – stříbrnou Premium Steel Silver, zelenou Cool Khaki a hnědou Bison Brown Pearl Metallic.

Přestože si Suzuki Jimny zachovává veškeré atributy nezastavitelného off-roadu s poctivým mechanickým základem, nezapomíná držet krok s dobou. Na palubě vozu se tak nově objevuje elektronický stabilizační systém ESC, monitorování tlaku v pneumatikách TPMS a nápověda řazení rychlostních stupňů pro maximálně úspornou jízdu.

Suzuki Alto 0.996
Rok výroby: 2010
Stav: 86 962 km
Cena: 65 000 Kč
Suzuki Splash 1.242
Rok výroby: 2009
Stav: 22 126 km
Cena: 95 000 Kč
Suzuki Swift 1.328
Rok výroby: 2009
Stav: 146 355 km
Cena: 95 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků