Modernizované Audi A7 začíná na českém trhu na 1,3 milionu

Audi oficiálně uvádí na český trh faceliftovanou verzi modelu A7 Sportback. Nejlevnější nabízenou motorizaci 2.0 TFSI s předním pohonem pořídí zájemci za 1 309 900 Kč. Diesel 3.0 TDI se starým názvem, ale novou technikou může být váš za 1 490 900 Kč, pokud zvolíte variantu naladěnou na 200 kW (272 k). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vzhled luxusního liftbacku se změnil pouze v detailech, zejména na přídi

Vrcholem nabídky nadále zůstává sportovní Audi RS7 Sportback, poháněné přeplňovaným vidlicovým osmiválcem 4,0 l o výkonu 412 kW (560 koní). Vyjde na 2 992 900 Kč.

Testy | Kombi | Fascinace | Audi | Audi A6

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Sériová výbava modernizovaného Audi A7 obsahuje kromě jiného Bluetooth, volič jízdních režimů Audi drive select nebo LED světlomety, které byly hlavním tématem „faceliftu“. 

Bližší podrobnosti o cenách jednotlivých motorizací a jejich výbavě se dozvíte z tiskové zprávy Audi:

Zobrazit tiskovou zprávu
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků