Tak to kolisko na zadu tomu vůbec nepasuje-to je zastaralý typ z Vitary který se zde vytahuje jako novinka. Prostě škodovka.:-)
Tak to kolisko na zadu tomu vůbec nepasuje-to je zastaralý typ z Vitary který se zde vytahuje jako novinka. Prostě škodovka.
zezadu to vypadá jako suzuki vitara :-D
Bral bych, kdyby facelift Roomsteru byl ve stylu Yeti. Koukám, že to koumáci udělali obráceně. No nic, kupovat si to stejně nebudu. konstatoval jsem, že nějak na silnicích nevidím Rapidy.
Roomster už by facelift potřeboval ze všech nejvíc. Jinak Rapidů bude brzy na silnicích spousta, automobilka nestíhá vyrábět, čeká se 8 týdnů. A nejspíš předčí v prodeji i Fabii.
To že sú dvere na autách typu Toyota LC otevírajúce sa opačne nepraktické alebo nebodaj nebezpečné može napísat iba negdo do také auto nikedy nemjel. Já jak šofér vystúpim z auta , idem dozadu a dvere mám hned po ruke. LC mám už nekolko rokú a nikedy mi to ani trošku nevadilo.Menší vjeci hádžem na sedadlo, do kufra lézt nemosím. Praktické ale je že pri otvíraní kufru smerem za auto stačí dvere iba pootevrít a nejakú bagáž tam dat. Pri kufri čo sa otvíra hore to ale možné neni. V šopingoch sa skoro všade parkuje vedla sebja, teda do cesty a je úplne jedno na kerej strane máš madlo. No a doma na dvore je mi to úplne šumafuk.
Yeti je odporné auto, hurvajz přifouknutý kompresorem. Nechápu, jak si tohle auto může někdo koupit.
B-] noo moc krásy to nepobralo.. uvidíme až sundaj ty ZIBOvo samolepky... mam ovšem obavu ,že to z boku bude porád stejnej krabicoid.
Ono tak nejde o tu krabici, ale je to takova fabie s tunou plastů. No hnus velebnosti.
To určite není nový yeti.Jedna má znak SUZUKI - proc by to skodovka delala. Má to uplne jiny vzhled, tak drasticky by ho nezmenili. a skoda ma jako poznavaci znameni svetla ve tvaru C, tohle ma do škodovky daleko.
teda ty ses cistej VUL! ;) Nechtel jsme napsat primo K....T.
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D taky jsem se hoooooooooodně pobavil
:-D jsi primitiv, koukni se na ty kola, střešní lyžiny, přelepy kolem sloupků karoserie, samolepky na světlech.... je to prostě maskovanej Yeti :-P
Docela pikantní na té mule je otevírání zadních dveří s klikou na levé straně, což je varianta pro levostranný provoz. V pravostranném provozu totiž otevřené dveře zavazí na straně chodníku. To je vidět u prodávaných low cost značek z japonska, které to tak z úsporných důvodů nechávají i při prodeji do evropy.
Pán Kapusta, tie dvede je iba maskovanie.
A jsi si jistí tím, že tam ta klika není jen nějak nalepená ve stylu toho suzuki eska na masce? Já bych se klidně vsadil, že klika i kolo je součást maskování. Protože nevidím jedinej důvod, proč by Škoda předělávala normální otevírání dveří na tohle dementní
JE TO MULA ! TY MOULO !A tohle otevirani ma i Vitara ! To je LOW COST vole ?!
To ovládání je samolepka
Myslíš low cost jako třeba Toyota?
Japonci jsou všeobecně lowcost. Toyota samozřejmě taky. I na těch dveřích je to vidět.
Zeli se zase rozjel :-D Jasne, kdyz kouknu do Lexe, hned vidim brutalni low cost, zatimco pri pohledu treba na VW, Dacii nebo Skodu vidim high cost. Nemel bys psat, kdyz hulis, teda pokud tu image hlupce nebudujes zamerne ;-)
Znáš vůbec význam toho spojení ty low coste?
Hlavně si to neber osobně. Doporučuji kritický přístup k používanému zboží a nenechat si vyplachovat mozek reklamou. V lízání mozků evropanům jsou japonci mistři.
Takže neznáš. Tvé příspěvky tomu napovídaly, ale raději jsem se zeptal.
Já jsem s dveřmi u LC 120 neměl problém a při řízení jsem si rozhodně nepřipadal jako v nějakém low costu..ale proti gustu.
Hlavně si nic nenalhávat. Japonský přístup je všeobecně low cost, což je známá věc, ale není to nic co bych odsuzoval. Na těch obrácených dveřích to je jenom markantně vidět. S tím šetřením na zákazníkovi to tady už fakt přehání. Může se jim stát, že je i neinformovaní prokouknou.
Když pomineme tvůj názor na low costovost japonců, kterou nějak u Toyoty nevnímám, tedy jistě není to BMW/MB/Audi, ale spíše protějšek VW, ale k věci. Vystoupím z auta, jdu dozadu a hned za rohem mám "kliku" na otevření kufru. Nikdy jsem nepřemýšlel na jakou stranu by se měli vyklápět 5. dveře.
Pro nakládku a vykládku věcí to musí být v evropě obráceně, abys nemusel ty otevřené dveře obcházet a měl to otevřené k chodníku. Takže tak, jak to máš, je to pro levostranný provoz. Jinak, jak jsem už psal, proti levným značkám nic nemám, je to zcela korektní výrobní strategie. Seriózní ovšem je, to přiznat a to je to co píšu u japonců chybí, ti v této záležitosti jenom mlží. Čili férový postup je pokud je to strategie nejen výrobní, ale i marketingová (např.dacie nebo škoda) a neférový postup je pouze low cost výrobní strategie a marketingové mlžení, že je to extra značka. ( nedělají to jenom japonci, on to dělá i ford).
Tak jak jsem to měl, to mají všechny LC 120, co se prodávali na našem trhu, LR Discovery a třeba Suzuki Grand Vitara také. Nějak mne nenapadají auta, co mají otevírání do silnice.
No, nééé. Není to zezadu nepovedené Suzuki Grand Vitara??A předek bez velkých kulatých světel zasahujících do hlavních světlometů, je fádní, nudný a bez špetky originality.
JE TO MULA ! TY MOULO !
Právě ty kulatý přídavný světla tomu autu dávaly výraz a šmrnc a odlišovaly jej od ostatních. Yeti bylo po dlouhý době auto od Škody, co bylo hezký na první pohled. Takhle zapadne mezi ostatní hnusy, co automobilka produkuje.B-]
no to né, yety byl roztomilý, teďka je to jen nafouklej hurvajz.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.