Modernizovaná Lada 4x4: Více spolehlivosti a pohodlí

38 komentářů

franta
14. října • 21:23

Pokud se budeme bratříčkovat s Ruskem ... budeme jezdit v jejich autech... a kupovat si jejich výrobky. To si pamatujte. Tak to bylo před 1989.

Pavel
15. října • 12:32

Pokud se budeme bratříčkovat s Usa tak dopadneme jako Haiti nebo Salvádor. Už jen co tu provedli politici napojení na Usa se zemědělstvím způsobilo, že naši lidi na venkově nemají peníze ani na tu ruskou Ladu.
http://www.rozhlas.cz/plus/svet/_zprava/v-salva... ...

srandokan
14. října • 23:35

Tak prečo ju potom kupujú na "západe"( Nemecko, Francúzsko, Taliansko...), alebo žeby sa "západ" tiež bratríčkoval z ruskom

karel
14. října • 15:20

zase jeden zmrd kam těch 16 náhonů narvali?

Petr
13. října • 21:56

Zakomplexovaní idioti, kteří nadávají na vše ruské už jen proto, že je to ruské. Kdyby stejné auto vyráběly USA, tak ho budou chválit do nebes. Tady tahle nesmyslná nenávist jen z "principu" je znakem duševního ubožáka. Nejsem na žádné straně, snad jen na straně zdravého rozumu a je mi úplně jedno jestli je dobrá věc z Ruska, USA, Mongolska nebo třeba z Ugandy.

mpolan
14. října • 11:20

Stačí se podívat na velebený Defender. Přitom technicky je to v podstatě totéž, co Niva, akorát za landroverovské peníze.

Clayton
16. října • 0:58

Jj, je to skoro to samý. Podobně nespolehlivý krám. Normální člověk si koupí Toyotu a jezdí pořád.

Libor
14. října • 6:31

S Nivou jsem se potkával na šachě denně. Bohužel. Jestli vydržela v opravdu těžkém terénu týden bez poruchy, tak to byl zázrak. Věčně nás od někdu tahali s poruchou. Podobně tedy i Duster (za měsíc 3x porucha). Zlatý Toyoty a Nissany... Naposledy jsem jezdil Hiluxem.. z pekla do nebe :) Lada možná dobře kdysi vymyšlená, ale lajdácky vyrobená. Projela všechno.. když zrovna vůbec jela. To, že v interiéru polovina věcí opadala skoro při první jízdě, neřeším. to pro terén není podstatné :D

Pavel
15. října • 12:33

lžeš :-)

srandokan
13. října • 21:43

Vysvetlí mi niekto rozdiel medzi SUV a offroadom? Lebo podľa mňa to, že má Niva redukciu a uzávierku medzinápravového difu z nej offrad nerobí, ja ju považujem za SUV

mpolan
14. října • 11:24

V čem by Niva měla být SUV? Ta se naopak vyznačují tím, že z původních offroadů si ponechala jen vnější vzhled, pod nímž je čistě silniční technika.

srandokan
14. října • 23:30

A prečo by mala byť offroad?

Petr
15. října • 19:18

Copak to je sportovně užitkové vozidlo?

srandokan
15. října • 21:52

Tvrdím, že áno. Niva nie je offrad aj keď má terénne schopnosti.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
17. října • 11:49

Rád bych viděl, čím se tedy vyznačuje offroad, když jím právě Niva nemůže být? Hádám, že to asi bude jen "správný třídní původ".

your.god
14. října • 3:25

Ano, Lada s modelem Niva de facto založila třídu SUV. Před čtyřiceti lety. B-]

Johny
13. října • 20:54

Chtěl bych vědet kdo z vás v ní jezdil, ze ji tak odsuzujete. Jo nedá se srounávat s sportáky a osobnímy vozi, ale to není ucel toho auta. Kdo z vás nejezdí do lesa pracovat tak to auto nepochopi. Mel jsem nivu a byl jsem s ni spokojenej, nikde me nenechala a tejch aut co jsem s ni vytach z pangejta uz nepocitam. Táta má hondu civik kazdou chvilku mu svítí motor a samá oprava elektryky - to je sunt!!

Ferďo
13. října • 22:00

To je tak, keď si kúpiš olietanú hondu z piatej ruky. ;-)

srandokan
13. října • 19:18

A aké sú teda tie vylepšenia, lebo mám pocit, že vylepšenia popisované v článku sú už ob Lady 4x4 M, teda približne od modelového roku 2010

Terminator3
13. října • 18:59

Pro Rusa dobrý...

Petr
13. října • 17:00

Fuj, byla a pořád je to ošklivka.

Ferďo
13. října • 22:05

Ten dizajn v tej dobe bol cool. Pozri si, aké kalfasy vtedy vyrábali napríklad v Suzuki.

Marthys
13. října • 11:07

A nová Lada Niva může sjet z výrobního pásu rovnou do muzea. Tam totiž patří.

Antiautomat
13. října • 8:11

Nuz, nezmar. Naco vymyslat nieco nove, ked staci vylepsit to, co je rokmi osvedcene, skratka racionalny pristup k veci. Niva je vecna ;-)

Ferďo
13. října • 22:04

Kufor žiadny a chcel by som vidieť tých tlstých Rusov, ako lezú na zadné sedadlá?:-))

Hartge
13. října • 16:03

na rozvojových trzích je běžné, že se jejich šunty vyrábějí desetiletí, nic jiného to není, je to šunt, prodeje jsou katastrofální, Lada je neustále dotovaná státem

Petr
13. října • 19:57

Mě fascinuje, jak každý na ní nadává, ale málokdo v ní jel a využil její možnosti. Je to pracovní auto a auto do terénu. Máme jí od roku 2004, přestavěna na LPG a do terénu nezmar. Jediným nedostatkem je absence samosvorného diferenciálu.

Hartge
13. října • 23:02

To zahradní traktor, také a přitom jej nevydáváme za auto. Niva má podobné kvality, ale ty jsou pro 99,9% lidí nepotřebné.

Petr
14. října • 5:54

To auto si kupuje ten, komu se libi a pak ten, kdo vyuzije jeho schopnosti. Zahradni traktor si taky nekoupi nekdo do panelaku na balkon.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hartge
14. října • 19:42

ne kupují to jen ti co s tou šunkou nemají zkušenosti a neví jak je to poruchová sračka

Petr
14. října • 19:53

Jen pro info. Vy s ni mate zkusenosti? Ja vic nez velke a jeji vlastnosti a manevrovatelnost a schopnost otocit se vsude jsou perfektni. Pro praci v lese v horskych podminkach dokonala. Levne pracovni auto, ktere usetri hromadu casu tim, ze dojedete az na misto. Ale hold zakomplexovanemu cloveku je zbytecne neco vykladat.

eLzyx
13. října • 16:45

jsem nevěděl, že Německo je rozvojový trh :-O

Hartge
13. října • 23:01

Blbe, ona se Niva vyrábí v SRN?

mpolan
14. října • 11:22

Ne, ale prodává se tam a poměrně slušně.
Znakem vyspělosti trhu je i to, že má v sobě prostor pro podobně účelné produkty, namísto jen okázalého pozlátka. Proto taky u nás není vyspělý trh. Bohužel, zamindrákovaný posměváček to pochopit nemůže.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hartge
14. října • 19:39

o prodeji jsem nic nepsal, neudivuje mne, že nerozumíte psanému textu, to se primitivním jedincům stává často, ty kreténské vývody o vyspělém trhu, který se pozná tím, že se na něm prodává nějaký šunt snad není potřeba ani komentovat

mpolan
17. října • 11:51

Vulgární člověk nazve ostatní primitivy... to má vskutku váhu. Zaslepenost proti Rusku ti zatemnila mozek natolik, že nejsi schopen ani racionálně uvažovat.

petrsailor
13. října • 22:24

Přesně. Dneska jsem jel kolem autosalonu jejich prodejce v Rakousku.

Ferďo
13. října • 22:02

Nebudú si predsa ničiť poriadne auto.

Doporučujeme

Články odjinud