Modernizace dálnice D1: co, kdy, jak a proč

16 komentářů

Dejv
17. dubna • 20:09

Takže fajn, pražáci si budou moct natřásat zadky až do Brna a zpátky komfortněji. Jenže pánové úředníci, D1 nekončí u Brna! A co dál směrem na východ, tu katastrofu od Brna až za Vyškov necháte plavat?! Tam už vaše zapařené koule autem nepáchnou tak na to serete co?

WinDiesel
11. května • 13:31

Jsi si opravdu jist, že D1 opravdu používají jen "pražáci"? Prosím odpusť si podobné velmi hloupé výlevy. (Pokud budu počítat jen "moravské" pražáky, kteří se jezdí podívat na své příbuzné, dále naplavené Slováky apod.).
Souhlasím že za Brnem je to také katastrofa a to jak na D1 tak na D2.
Asi se všechno najednou dělat nedá.

ixxoc
16. dubna • 2:52

Prebudovani na "3 pruh" v kazdym smeru je pro vetsinu ceskych ridicu bohuzel nesmysl. Kdykoliv jedu u Pruhonic, tak se pokazde presvedcim, jak cesti pepici neumi jezdit po 3pruhu a pouzivaj ho hura jak dvoupruh. Neco jako:"Uplne vpravo nepojedu" (takovou plechovku prece nemam a jeste bych se obcas musel koukat pri prejizdeni do prostredniho pruhu do zpetnyho zrcatka, nebo nedej boze dat nohu z plynu a ject plynule)nebo "Koupil jsem si levej pruh, a kdyz ne ten, tak urite prostredni mam predplacenej az k Nuselaku" (=Pojedu minimalne v prostrednim i kdybych tam mel bejt sam...).

maedva
13. dubna • 18:26

Jen mám strach z toho že jsme v ČR a tady nikdy nic nejde, tak jak by mělo... Dejte na moje slova bude to stát mnohem víc než jaké jsou předpoklady a trvat minimálně 10let, dalších pár let se to pak bude dolaďovat ještě... Hold pár lidí a firem si pěkně namastí kapsu. Jak už tu někdo psal o hmotné a trestní zodpovědnosti konkrétních úředníků a lidí kteří rozhodují v těchto věcech - pokud žádná nebude, tak to fungovat taky nebude.

Michal
12. dubna • 17:47

Tak jsme se konečně dočkali. Stav D1 je naprostá katastrofa a rekonstrukce měla proběhnout už dávno. Doufejme, že za těch šest let se to všechno zvládne.

Alla
12. dubna • 9:58

Jezděte vlakem,lidičky jsou ale lenoši,zadek z auta nevytáhnou i kdyby se jelo po D1 o hodinu déle.A ono se pojede!!

plejtvak
12. dubna • 2:27

Na několik příštích let bude nejlepší doprava do Brna a Ostravy vlakem. Rozhodně bude nejrychlejší. Před pár lety jsem jel do Ostravy autobusem a už v Brně jsme měli víc než hodinu zpoždění. V ostravě už dvě a půl. Tak jsem zpáteční lístek hodil do koše, koupil jsem si lístek na Pendolino a v Praze jsem byl včas. Ty tři minuty zpoždění fakt nepočítám. Teď tam jezdí ještě Leo a Student takže vybírat je z čeho a je lepší dát ty peníze za vlak než se vztekat v autě, tedy pokud to auto člověk nutně nepotřebuje.

N.
15. dubna • 11:14

rodina 2 dospeli a tri predskolni deti (kocarek + standardni zavazadla) opravdu vyjde lepe dobrym autem (MPV) nez vlakem...

runner42
11. dubna • 21:10

Dokud nebudou nést úřednící hmotnou a trestní odpovědnost, budou zadávány nesmyslné projekty s katastrofálním poměrem cena/přínos, jako má rozšíření D1 o 75 cm.

Antiautomat
16. dubna • 17:55

...prilis naivna predstava.
Zaujem kapitalu je nadradeny zaujmu statu (rozumej obcanov), co si kapital zmysli, to bude, co mu vyhovuje, to sa schvali. Dostanu sa k tomuto nie uradnici, ale politici a to ti, ktori zaujmom kapitalu vyhovuju. Podla toho to tu (a nielen tu) potom samozrejme cele vyzera. Kazdopadne ale opravu toho naozaj tragickeho stavu na D1 uvitam (a nemyslim tym nove svetelne tabule, ale opravu cesty samotnej).

neznámý vojín
11. dubna • 21:08

víte o tom prd a plácáte nesmysly....stačí si ten článek přečíst a chytnete se za nos, že tady ze sebe děláte hlupáky....z jedné věty vytržené z kontextu děláte závěry. Problém je o dost větší, než zřejmě vaše signální soustava dokáže zvládnout. :-)

Jarda
11. dubna • 15:35

Parada - dalnice sirsi o 75 cm za desitky miliard, to uz je skoro jako ten zeleznicni koridor - za stovky miliard rychlejsi o cca 20 km/h :-O;-)

aha
12. dubna • 6:58

A kde jsi přišel na desítky miliard? Tyhle první úseky jsou za cca 520 až 650 mil. Úseků je 22, tzn 22*cca 600= cca 13200 mil. Nevím kam na to chodíte? Navíc bourané mosty jsou většinou v havarijním stavu a musely by se opravovat stejně. Rozšíření o 75 cm nemá na cenu skoro vliv!

Petr
11. dubna • 14:36

TO JE ZASE TUNEL: rozšíření dálnice o 75 cm nejdražší metodou, zbourají 11 mostů...

N.
15. dubna • 11:11

no, kdyz by se pod ne ta o metr a pul sirsi dalnice nevesla, tak co maji delat?...

HKTR
17. dubna • 16:43

No já jen doufám, že když to místy udělají omylem třeba 79cm tak to nebudou muset celý bourat znovu :-D

Doporučujeme

Články odjinud