Modely značky Škoda podražily. V případě Rapidu až o 26 000 korun

Mladoboleslavská automobilka upravila ceny svých vozů. Jinak řečeno, modely značky Škoda jsou aktuálně dražší. V některých případech činí rozdíl pouze pár tisíc korun, v jiných se zvyšovala cena až o 26 000 Kč. Vše údajně souvisí s přechodem na normu Euro 6, který si žádá dražší motory. 

Testy | Kombi | Škoda | Nová Fabia | Škoda Fabia

Test Škoda Fabia Combi 1.2 TSI 66 kW: Velmi kompaktní, ale šikovná  

S podrobným srovnáním přišel web vybermiauto.cz. Podle něj se zvýšila cena malého Citigo o 1800 Kč, respektive o 3300 Kč u výbavy Monte Carlo. V řádech několika málo tisící se pohybuje také zvýšení ceny u modelu Rapid, ale speciálně u oblíbené výbavy Fresh se cena zvedla o 26 000 Kč a výbavu dostanete navíc pouze při financování prostřednictvím ŠkoFinu.

Testy | Škoda | Srovnávací testy | Hatchbacky | Mazda | Kia | Škoda Fabia

Mazda2 1.5 Skyactiv-G vs. Škoda Fabia 1.0 MPI vs. Kia Rio 1.25 CVVT

Jak už možná víte, výroba Škody Roomster končí, takže zde si už koupíte pouze to, co mají prodejci na skladě. U Yetiho se zvyšovala cena v rozmezí od osmi do sedmnácti tisíc korun, Octavia pak zdražila podle konkrétní varianty o pět až třináct tisíc korun. Výjimkou je pouze verze s pohonem na zemní plyn, kde se cena nezměnila.

Zdroj: vybermiauto.cz

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků