Model I-Pace v Londýně: Prohlédněte si obří galerii prvního elektrického Jaguaru

V ulicích Londýna se proháněl koncept elektrického Jaguaru I-Pace a vznikla tato bohatá fotogalerie. Produkční verze má přijet na konci letošního roku.

Koncept Jaguaru I-Pace byl představen již minulý rok v listopadu na autosalonu v Los Angeles. Nový produkt britské automobilky následně zamířil do Ženevy, kde se před pár dny představil Evropanům.

Elektromobily | Premiéry | Jaguar

Podrobnosti o novém Jaguaru I-Pace. Vytlačí Teslu z pozice lídra?

Na první jízdní dojmy si budeme muset počkat minimálně do druhé poloviny roku 2018, výrobce ale prý produkční verzi připraví ještě letos. Příznivci značky věří, že sériová verze prvního elektromobilu Jaguaru se od konceptu příliš lišit nebude. Novinka sází na úhledný design a minimalistický interiér.

I-Pace přislíbil pohonnou jednotku s výkonem 400 koňských sil a točivým momentem 700 Nm. Elektromobil s pohonem všech kol zrychlí z klidu na 100 km/h za méně než čtyři sekundy. Podle prvních odhadů má auto na jedno nabití zvládnout až 500 km, odhady ale berme s rezervou. Potěší možnost rychlého nabíjení, na 80 % kapacity baterie se dostanete za 90 minut.

Retro | Aukce | Jaguar

Na tento Jaguar 20 let nikdo nesáhl a je to vrak. Proč stojí 1,4 milionu?

Hlavní konstruktér modelu Ian Callum prohlásil odvážné tvrzení, že I-Pace bude pro Jaguar nejdůležitějším modelem od premiéry legendárního E-Type, který se představil roku 1960. Není tedy divu, že si britský výrobce dává s odhalením elektrické novinky načas.

Prohlédněte si bohatou fotogalerii Jaguaru I-Pace, elektromobilu, který se v Ženevě ukázal jako koncept...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2002
Stav: 116 802 km
Cena: 65 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků