Mitsuoka Himiko od TGMY: elegantní "retro" ujede 550 km na jedno nabití

Japonská automobilka Mitsuoka je tradičním malosériovým producentem automobilů připomínajících alespoň svým vzhledem „zlaté časy“. V její nabídce najdeme celou škálu vozů vzbuzujících vzpomínky na Lotus Seven, Jaguar Mk. II i někdejší Bentley, ovšem  kompaktním balení, přičemž naposledy jsme o nich psali v souvislosti s prezentací modelu Mitsuoka Viewt II. Horkou novinkou se však stává dvoumístný a celkem pohledný roadster z dílen ladičské společnosti TGMY, který se změnil v čistý elektromobil, jenž na jedno nabití svých baterií ujede až 550 kilometrů.

Vůz spočívá na podvozku Mazdy MX-5 (jež mimochodem nyní oslavila výrobu 900 000. vozu své řady), ale obvykle používaný čtyřválec 2,0 DOHC pánové od TGMY nahradili asynchronním elektromotorem a řízením od firmy Azure Dynamics doplněným dvoustupňovou převodovkou Shigehara. Akumulátory li-pol dodává přímo specialista ve svém oboru Himko. Níže vyobrazený vůz má být připraven k objednávkám ve druhé půli letošního roku, kdy se také dozvíme podrobnosti k technickým specifikacím i cenám.

Klepněte pro větší obrázek 
Lehký "retro - roadster" Mitsuoka Himiko s eletrickým pohonem ujede na jedno nabití 550 km 


 

Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Mondeo 1.8
Rok výroby: 2005
Stav: 124 553 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek