Mitsubishi v Paříži: dvě známé novinky a jedno překvapení

Japonská automobilka Mitsubishi zveřejnila seznam modelů, které najdeme na letošním Pařížském autosalonu. Kromě těch prodávaných se zde objeví celkem tři novinky, přičemž o dvou z nich automobilka informovala v dostatečném předstihu. Nejedná se o nic jiného, než o „zkrácený“ Lancer Sportback a Lancer ve speciálně upravený pro Rally Dakar.

Výrobce však zatím nevytáhl všechny esa z rukávu a jednu novinku zatím poctivě drží pod pokličkou. Jako lákadlo však byla současně se seznamem vystavovaných vozidel uveřejněna i první oficiální fotografie, zatím neznámého modelu, nad kterou v současnosti visí mnoho otazníků. Již na první pohled je zřejmé, že příď vozu nebude mít svým vzhledem daleko od současného Lanceru. Podle některých zdrojů jde o speciální verzi EVO X s přívlastkem MR, zatímco podle druhé verze je na fotce zachycen faceliftovaný model Colt. Ať už je to tak nebo tak, pravdu se dozvíme až začátkem října po zahájení autosalonu.

Klepněte pro větší obrázek
Tak, co to bude?
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mitsubishi Lancer Sportback a MRX09
Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2008
Stav: 79 401 km
Cena: 135 000 Kč
Mitsubishi Colt 1.332
Rok výroby: 2009
Stav: 112 458 km
Cena: 80 000 Kč
Mitsubishi Colt 1.124
Rok výroby: 2010
Stav: 64 099 km
Cena: 84 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků