Mitsubishi RVR: první snímky nového crossoveru

Japonská automobilka představuje první oficiální snímky svého nového modelu s označením RVR, jenž má záhy obohatit její nabídku. Právě crossovery jsou nyní pro Mitsubishi zásadní, zatím dodává velké Pajero (na některých trzích nazývané Shogun nebo Montero) a nedávno modernizovaný střední typ Outlander, o němž jsme vás informovali na tomto místě. Mitsubishi RVR vychází z dva roky staré studie s označením cX a svůj technický základ má v „globální“ platformě, kterou nyní disponují i modely Lancer a Outlander. Typ RVR je přitom dlouhý 4 300 mm, což je o 365 méně než v případě Outlanderu.

Model RVR bude zprvu nabízen výhradně s novým zážehovým čtyřválcem MIVEC o objemu 1,8 l, ale je téměř jisté, že jej pro vybrané trhy (zvláště ty evropské) záhy doplní vznětová varianta. Prodeje započnou na jaře příštího roku v Japonsku, další trhy včetně těch amerických, evrpských a asijských (pochopitelně vetně Číny) mají následovat krátce poté. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mitsubishi RVR
Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2008
Stav: 79 401 km
Cena: 135 000 Kč
Mitsubishi Colt 1.332
Rok výroby: 2009
Stav: 112 458 km
Cena: 80 000 Kč
Mitsubishi Colt 1.124
Rok výroby: 2010
Stav: 64 099 km
Cena: 84 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků