Mitsubishi plánuje zvýšit výrobu motorů až o 35 procent

Představitelé automobilky Mitsubishi na tiskové konferenci oznámili svůj záměr zvýšit produkci agregátů s logem tří diamantů. Na jedné straně se již brzy přidají nové šetrné a ekologické pohonné jednotky a na straně druhé chce automobilka lépe pokrýt trh a narůstající poptávku. 

V současnosti nabízí Mitsubishi agregáty různých objemů, přičemž oblibě se těší zejména 1,5 litrový čtyřválec Mivec, dodáváný i do nejnovějšího Lanceru. Mitsubishi i nadále hodlá spolupracovat na vývoji se společnostmi Daimler a Hyundai. Součástí středně-dlouhých plánů je navýšení produkce o 35 procent, propočítáno na čísla, automobilka chce v Japonské fabrice Shiga Prefecture za půl roku vyrobit o 385 000 agregátů více.

Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2008
Stav: 79 401 km
Cena: 135 000 Kč
Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2010
Stav: 179 604 km
Cena: 145 000 Kč
Mitsubishi Colt 1.332
Rok výroby: 2009
Stav: 112 458 km
Cena: 80 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků