Mitsubishi Outlander dostane na domácím trhu nový základní motor

Japonská automobilka Mitsubishi inovovala u obou prodávaných verzí modelu Outlander nabídku agregátů. A to pěkně od základu. Tím se stal nový dvoulitrový benzínový čtyřválec nabízející výkon 148 koní a maximální točivý moment zhruba 200 Nm při 4 200 ot./min. Automobilka navíc udělala pořádek i mezi svými modely a jejich označováním. Předfaceliftovou verzi bude i nadále nabízet pod oznčením 20E, zatímco inovovaná verze s novou přídí zděděnou po Lanceru budou v Japonsku znát jako Outlander Roadest.

Oba modely se přitom budou prodávat současně a Roadest má být exkluzivnější variantou pro lidi, jímž se prostě nový designový směr automobilky zamlouvá více. Rozdílný ovšem nebude pouze vzhled, ale i cena, která bude v přepočtu zhruba o 120 tisíc Kč vyšší. Nevíme, zda toto kompromisní řešení ze strany automobilky nevyvolaly i bouřlivé a vesměs negativní reakce na omlazení tohoto SUV, u nás bude ale (zatím...) k dispozici jen jedna a to modernější varianta.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Mitsubishi Outlander Roadest a „starý” Outlander 20E
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2008
Stav: 79 401 km
Cena: 135 000 Kč
Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2010
Stav: 179 604 km
Cena: 145 000 Kč
Mitsubishi Colt 1.332
Rok výroby: 2009
Stav: 112 458 km
Cena: 80 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků