Japonská automobilka Mitsubishi inovovala u obou prodávaných verzí modelu Outlander nabídku agregátů. A to pěkně od základu. Tím se stal nový dvoulitrový benzínový čtyřválec nabízející výkon 148 koní a maximální točivý moment zhruba 200 Nm při 4 200 ot./min. Automobilka navíc udělala pořádek i mezi svými modely a jejich označováním. Předfaceliftovou verzi bude i nadále nabízet pod oznčením 20E, zatímco inovovaná verze s novou přídí zděděnou po Lanceru budou v Japonsku znát jako Outlander Roadest.
Oba modely se přitom budou prodávat současně a Roadest má být exkluzivnější variantou pro lidi, jímž se prostě nový designový směr automobilky zamlouvá více. Rozdílný ovšem nebude pouze vzhled, ale i cena, která bude v přepočtu zhruba o 120 tisíc Kč vyšší. Nevíme, zda toto kompromisní řešení ze strany automobilky nevyvolaly i bouřlivé a vesměs negativní reakce na omlazení tohoto SUV, u nás bude ale (zatím...) k dispozici jen jedna a to modernější varianta.
Mitsubishi Outlander Roadest a „starý” Outlander 20E