Mitsubishi Outlander 2,2 DI-D TC-SST: pohodář

17 komentářů

apo
2. září • 11:02

mám 2.0 DiD/TDI spotřeba město 6.0 mimo město paradoxně 6.5 při 160 na dalnici 7.5 ... pohodlí jako hrom a servis co 20.000. Jediné mínus je u mě kožený interier. Ten jsem musel dostat díky stupně výbavy. Za 20.000 km najetých žádný problém vřele doporučuju.

Marek
1. září • 0:42

Neviem co tu tarate o cene. Cena auta je pod 600 000. Ked nechcete kozu, predrazene a malo funkcne GPS, sieste a siedme sedadlo a podobne prkotiny tak sa k tomu milionu urcite nepriblizite. S dobrym motorom a fajn vybavou (vratane 4x4) sa dostane tak na 750 000. Najdite mi auto s takym vnutornym priestorom, s moznostou prepinania pohonu kolies a s vybavou ktoru najdete v tej cene. Navyse atraktivny vzhlad ci uz interieru alebo aj vonkajsku nemozno upriet. Tak ako mu nemozno upriet intuitivne ovladanie prvkov v aute.Ja si myslim ze za malo penazi velmi vela muziky. A este dodam ze take auto si nikto nekupuje na frajerinu po meste (niekto tu napisal taku blbost), nato si kup maly kabriolet za cca 800 000 a vyssie.

Zelí
4. září • 20:40

Toto je auto hlavně do města. Tohle si nikdo nekoupí do lesa na práci a pro jízdu na silnici mimo město je lepších stopadesát jiných aut.

homer
2. září • 10:35

Kozu? Ještě teď se při tý představě směju jak dealerovi říkám že chci auto bez kozy:-) Slováci sorry.

Marek
3. září • 17:03

Pisem bez diakritiky, takze ta mohlo napadnut ze som tym myslel kožu = koženný interiér.

mis
31. srpna • 10:16

tak nevim, nevim...v clanku pisete, ze se zadek pripojuje podle potreby. v parametrech vyrobce se ovsem uvadi, ze zadni pohon je trvale pripojen myslim 15% (nebo podobne). pokud tedy vynecham volbu 50/50.

Zelí
31. srpna • 11:54

Typicky japonský postup. Opajcovat co se dá. V tomto případě se terčem stal Haldex. Ten je taky trvale sepnutý a posílá dozadu trvale cca 5-10%. To odpovídá možnostem směrové stability pro silniční vozidlo s motorem vpředu napříč.

BM
2. září • 10:25

No jo, typicky japonský přístup. Trochu jej tedy shazuje fakt, že Mitsubishi začalo dělat pohony 4x4 24 let před tím, než firma Haldex vůbec vznikla, ale tím si nebudeme to hezké rýpání kazit.

Zelí
3. září • 10:35

Pohon 4x4 je starší než automobilka myšivbuši. B-]

mis
31. srpna • 10:15

tak nevim, nevim...v clanku pisete, ze se zadek pripojuje podle potreby. v parametrech vyrobce se ovsem uvadi, ze zadni pohon je trvale pripojen myslim 15% (nebo podobne). pokud tedy vynecham volbu 50/50.

Petr Doupal (Doupik)
30. srpna • 23:16

Já nechci být sprostý, ale ty fotky jsou fakt vrchol, to jako myslíte vážně?
Autorevue za celou historii neumělo dělat dobré fotky, ale poslední rok to je katastrofa a stále žádná změna!
Měli byste se stydět, sorry.

aja
3. března • 10:11

jednoznačně souhlasím, fotograf je naprostej amater!

Zelí
30. srpna • 15:36

Za milión se mi to zdá trochu drahé. Na šaškování po lese je lepší duster a na machrování po městě to nemá gule.

Ondy
30. srpna • 17:25

Souhlasim, předražené.Nova Sportage, IX35 nebo Kuga jsou urcite lepsi volbou za cenu okolo 650 tisic.

Honza
19. září • 11:17

Vážení, základní verze outlandera s naftovým motorem a pohonem 4x4 začíná na 540 000,- bez DPH. V základu máte vybavení, které u některých jiných výrobců automobilů již jistě připlácíte. Neporovnávejte neporovnatelné.

Los Pedros
31. srpna • 10:17

Nemôžeš porovnávať miniatúrnu Kugu s katastrofálnym vnútorným priestorom s Outlanderom, ktorý má oproti nej obrovský kufor a kopu miesta pre všetkých pasažierov.

wind11
30. srpna • 20:46

ked niekto porovnava sportage,ix35 ci dokonca duster s outlanderom,tak tie auta videl mozno iba na obrazku

Doporučujeme

Články odjinud