Ten samosvor vpredu u najvyššej výbavy je odvodený od Lanceru evo.
u každého modelu uberou něco praktického od předchozího a přidají nepotřebný nesmysl, který je vhodny max jako chlubení před sousedem. Kde je spodní výklopná část dveří v kufru, na kterou se dalo sednout, kdykoli jste se potřebovali přezout na lyžích, kole nebo pohodlně něco většího naložit, kde je druhá klimatizovaní odkládací schránka u spolejezdce ......
A uplne nechapem, preco prestali davat 12V zasuvku do kufra....
proc je tu tolik priblblejch madarskych prispevku, to nemaj vlastni weby ? Koho tu zajima nazor tataru ? Kdyz uz se sem cpete tak piste cesky a nebo tahnete domu .....
A proč ty nepíšeš česky, Stoupo?
Tak madarsky alebo tatarsky. Daj nejake priklady. Inteligent. Ale pokoj, nie si nic mimoriadne. Takych xxx xxx aj u nas mame xxx xxx..
No ty jsi dobrý debil
a az budete testovat treba Bugatti, tak napisete titulek "5x Octavia RS jako kupé?"
Od teď je vše počítáno na Octavie RS230...
Když tato MK III před lety spatřila světlo světa, bylo to jedno z nejpovedenějších SUV. (dle mého názoru, s dovolením). Tímto FL to hodili ještě více do Japan style a US, kde mají chrom opravdu rádi. Bohužel pro EU to není moc kousnutelné. I tak to bude určitě zpestření na silnicích.Pořád bych si to ale koupil raději, než tu nudu a šeď vesmírného uber alles auto...B-]
Pěkné čtení, ale srovnávat šikmoočka ze Škodovkou, nevím, nevím, nějaký Mitsubishi je na míle daleko od Škodovky.
Myslíš třeba EVO? Tak zábavné auto koncern nikdy nepostavil. Rychlejší ano, ale nudná, jízdně bezpohlavní. Včetně té Tvé atrapy na auto - Octavie
https://www.youtube.com/watch...
Souhlas škodovky na Mitsubishi nemají ani náhodou 😏
Volba je jasna: benzinovy dvojliter, dvojkolka, manual. Jednoduchost, ktora bude jazdit do aleluja. Ten dizajn je dost svojrazny /vhodny pre cirkusy, kolotoce apod/, ale mam za to, ze by stacilo zvolit inu farbu a take divoke by to nebolo.
suhlasim, mam ho uz skoro 3 roky, spotreba sa da jazdit aj okol 6 l
občas přemýšlím jaký individuum chce dvojkolku když u některých modelů čtyřkolka už skoro "nic" navíc nestojí, maj strach že to nebudou umět ovládat? řešej o litr větší spotřebu? nemaj na výměnu oleje oleje v haldexu po 80tis km? to všechno přece stojí za schopnost vyjet kam vjedu ne?
No napr. ja som take individuum :) Niekedy je odpoved vcelku jednoducha - Outlander nie je na nasom trhu ponukany v benzine ako stvorkolka. A ak chces benzin, pretoze pocitas so vsestrannym vyuzitim auta, s castymi primestskymi jazdami, dieselu neholdujes alebo chces motorovu spolahlivost, tak ti Mitsu u nas k benzinu stvorkolku nepribali ani keby si to chcel. Ako jediny predajca SUV-cok na nasom trhu, ak sa nemylim. Smola. A ak ta zaujima spotreba, chodim realne za 7 podla dotankovania, okresky su v nabehu zastupene minimalne, v tomto ohlade velka spokojnost, ten ich "valvematic" robi svoju sluzbu dobre.
takže iděš na lyžovačku do Tatier a tam sa jebeš s reťazmi a nebo tě tahaj z každý muldy? No hlavně že máš benzínový suv
Konecne vecny prispevok. Ake su dalsie skusenosti s micinou?
Antiautomat je staromilecky exot a nebo na to proste nema a tak pomlouva...Ja bych tedy nic jineho nez 4x4 + AT do hlavniho rodinneho auta nechtel. Nafta/benzin/hybrid to uz je na kazdem dle libosti
Nechte ho žít. Svým způsobem má AA pravdu. V Rusku na Sibiři dodnes jezdí mimo města staré žigulíky a podobná kovářská veledíla, protože když se ti tam v -50° vysere moderní čtyřkolka přecpaná elektronikou, tak tam umrzneš. Žigul opravíš kladivem a šroubovákem a jízdní vlastnosti vylepšíš pytlem písku v kufru (zároveň slouží jako posyp pro rozjezd). :-)Osobně sice nemám tak extrémní názor, ale souhlasím s tím, že čím méně kurvítek auto má, tím déle a statisticky spolehlivěji slouží (a i podle toho vybírám, takže beru jen ty prvky výbavy, které chci a potřebuju)
a/ Moderne automaty naozaj spravili velky pokrok, to uznavam. Lenze mne to ide lepsie :-) Navyse ma to bavi.b/ Zatial som nikdy problem nikam vyjst s dvojkolkou nemal. Skor ako 4x4 je limitujucim faktorom svetla vyska /to je u mnohych dnesnych aut velky problem/. c/ 364 z 365 dni v roku nevozim zbytocny nevyuzity balast.d/ usetrene kila.e/ a ano, cena, samozrejme! Mozem investovat napr. do lepsieho zabezpecenia, alebo nejakych pridavnych praktickych doplnkov, ktore vyuzijem kady den.Vsetko nepochopitelne exoticke staromilecke dovody ;-)
Tak každý asi ví jestli se na silnicích někdy potkává se sněhem nebo jinak horšíími podmínkami nebo občas potřebuje projet i mimo asfalt. Možná že v krajích kde žije Antiautomat to je opravdu naprostá výjímka.
Cesky turista u nas = pruser. Ale klud, my Vas z toho dostaneme.;-)
zjevně se inspirovali i RR, včetně nápisů na haubně. ;-)Na druhou stranu, je to sice svéráz, ale mě to nijak neuráží, určitě bych to za "divočinu" neoznačil.
Auto je ošklivé jak noc!
To už musia byť na tom naozaj zle, keď odkresľujú od AvtoVAZ-u :-D
naprostý souhlas
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.