Mitsubishi Outlander 2010 dorazil na český trh

Český importér vozů značky Mitsubishi již nabízí decentně modernizovaný Outlander nového modelového roku. (české ceny)

Inovovaný Outlander přichází do prodeje tři roky po svém uvedení na evropský trh. Tento docela populární model byl v dílčích ohledech přepracován, má zcela nový design přídě s mřížkou ve stylu proudové stíhačky, charakteristickou i pro další modely Mitsubishi. Vůz dostal kabát s vylepšenou aerodynamikou, ale také narostl do délky, a sice o 2,5 cm v porovnání s předchozím provedením. Změny jsou jasně patrné i v interiéru vozu, kde kromě jiného najdeme vylepšené obložení, čalouněný materiál na palubní desce a dveřních panelech, novou a sportovnější kombinaci texturovaného materiálu na sedadlech nebo novou přístrojovou desku včetně modifikovaného palubního počítače, který má nyní vysoce kontrastní a barevný LCD. Modernizovaný Outlander jsme vám krátce představili již koncem září na tomto místě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Výbavu modelu Outlander v novém roce obohatily nové prvky. Pro příklad uvedeme bixenonové světlomety s adaptivním systém osvětlení, asistent rozjezdu do kopce (HAS), systém signálu nouzového zastavení (ESS), posílený špičkový audiosystém Rockford Fosgate (z 650 na 710W) či vylepšený komplexní elektronický řídicí systém podvozku (ETACS). Ke změně došlo též v oblasti motorů a převodovek. Nově se dodává zážehový motor 2,0 MIVEC, avšak pouze pro pohon pouze zadních kol, a to ve spojení s převodovkami 5MT, nebo 6S-CVT. K dispozici je nyní pro model Outlander též dvouspojková převodovka se sportovním řazením (TC-SST), která je nabízena s motorem 2,2 DI-D.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vozy Mitsubishi Outlander se dodávají ve čtyřech výbavových stupních, Invite, Intense, Intense+ a Instyle a k mání jsou celkem čtyři, výhradně čtyřválcové pohonné jednotky. Milovníci nafty mohou volit z motorů 2,0 DI-D DPF (103 kW, 310 Nm) a 2,2 DI-D DPF (115 kW, 380 Nm), zastánci benzínu pak mají k dispozici jednotky 2,0 MIVEC (108 kW, 199 Nm) a 2,4 MIVEC (125 kW, 232 Nm). S výjimkou 2,0 MIVEC je standardně dodáván trvalý pohon všech kol.

Ceny včetně DPH začínají na částce 584 900 Kč v provedení 2,0 MIVEC Invite, přičemž za „naftu“ si zde připlatíte přes 140 000 Kč. Vrcholem nabídky je naopak výkonnější z dieselů v kombinaci s automatickou převodovkou a výbavou Instyle, jenž se dodává za 1 019 900 Kč.

První omlazené vozy řady Outlander byly do autorizované prodejní sítě Mitsubishi v České republice dodány s posledním říjnovým dnem, takže si je nyní můžete prohlédnout i „naživo“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mitsubishi Outlander 2010
Mitsubishi ASX 1.798
Rok výroby: 2010
Stav: 213 882 km
Cena: 195 000 Kč
Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2008
Stav: 79 401 km
Cena: 140 000 Kč
Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2010
Stav: 179 604 km
Cena: 150 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 54 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků