Mitsubishi: nová generace motoru MIVEC

Žádnou zásadní modelovou novinku od Mitsubishi zatím nečekáme, ale za pozornost jistě stojí nový motor 1,8i MIVEC.

Po včerejšku máme k dispozici první podrobnosti ke zcela nové generaci zážehového motoru MIVEC 1,8i vyvíjené pod kódovým označením 4J10. Kromě proměnného časování ventilů MIVEC nabídne řadu dalších vylepšení včetně soustavy start/stop. Během několika měsíců by se měl objevit pod kapotami modelů Lancer nebo ASX. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová generace čtyřválec MIVEC 1,8i má přinést především snížení spotřeby paliva

Výkon atmosféricky plněné jednotky 4J10 bude dosahovat nezměněného výkonu 140 koní (103 kW) při 6 000 ot./min. a o 4 Nm nižšího točivého momentu 172 Nm při 4 200 ot./min. Nová generace soustavy start/stop bude k mání také v kombinaci s automatickými převodovkami, zatímco ta stávající je k dispozici pouze pro skříně s manuálním řazením.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mitsubishi ASX 1.798
Rok výroby: 2010
Stav: 213 882 km
Cena: 195 000 Kč
Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2008
Stav: 79 401 km
Cena: 140 000 Kč
Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2010
Stav: 179 604 km
Cena: 150 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků