Mitsubishi: nová generace motoru MIVEC

Žádnou zásadní modelovou novinku od Mitsubishi zatím nečekáme, ale za pozornost jistě stojí nový motor 1,8i MIVEC.

Po včerejšku máme k dispozici první podrobnosti ke zcela nové generaci zážehového motoru MIVEC 1,8i vyvíjené pod kódovým označením 4J10. Kromě proměnného časování ventilů MIVEC nabídne řadu dalších vylepšení včetně soustavy start/stop. Během několika měsíců by se měl objevit pod kapotami modelů Lancer nebo ASX. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová generace čtyřválec MIVEC 1,8i má přinést především snížení spotřeby paliva

Výkon atmosféricky plněné jednotky 4J10 bude dosahovat nezměněného výkonu 140 koní (103 kW) při 6 000 ot./min. a o 4 Nm nižšího točivého momentu 172 Nm při 4 200 ot./min. Nová generace soustavy start/stop bude k mání také v kombinaci s automatickými převodovkami, zatímco ta stávající je k dispozici pouze pro skříně s manuálním řazením.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mitsubishi Outlander 1.968
Rok výroby: 2007
Stav: 199 075 km
Cena: 115 000 Kč
Mitsubishi ASX 1.798
Rok výroby: 2010
Stav: 213 882 km
Cena: 195 000 Kč
Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2008
Stav: 79 401 km
Cena: 140 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek