Mitsubishi nahradí Lancer sedanem od Renaultu nebo Nissanu

Mitsubishi Lancer není příliš úspěšný model. Vlastně je to na evropském trhu v segmentu C docela velký a smutný propadák. Zatímco například Volkswagen prodává měsíčně v průměru přes 40 000 golfů, Mitsubishi sotva dosáhne na tři tisíce prodaných kusů Lanceru.

S vylepšením pozice na trhu má značce Mitsubishi pomoci partnerství s aliancí Renault-Nissan, ze kterého mají v příštích letech vzejít dva vozy. Větší sedan postavený na bází Renaultu Latitude je určený pro Asii a Severní Ameriku, menší sedan segmentu C pak zamíří do Evropy.

Testy | SUV | Ceny | Mitsubishi

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 180 k - kůň za tisíc Kč

Všechny tři automobilky zatím pouze potvrdily spolupráci, přesnější data ohledně menšího sedanu pro Evropu zatím neupřesnily. Nicméně asi nejlogičtější je použití nové platformy CMF-CD, na které jezdí nový Qashqai, X-Trail a Espace. Na stejné platformě přijde i v roce 2016 nový Renault Mégane.

Mitsubishi ještě odmítá potvrdit, jestli se bude jednat o samostatný model nebo pouze o Renault nebo Nissan s jinou značkou na kapotě. Stejně tak japonská automobilka nepotvrdila, kde by se měl pro Evropu určený sedan segmentu C vyrábět.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2008
Stav: 79 401 km
Cena: 135 000 Kč
Mitsubishi Colt 1.332
Rok výroby: 2009
Stav: 112 458 km
Cena: 80 000 Kč
Mitsubishi Colt 1.124
Rok výroby: 2010
Stav: 64 099 km
Cena: 84 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků