Mitsubishi Lancer EVO X GSR Premium: lahůdka pouze pro Japonsko

Pro příští rok si automobilka Mitsubishi přichystala novou verzi modelu Lancer Evolution X honosící se přívlastkem GSR Premium, která z trůnu sesadila současnou GSR. Mitsubishi Lancer EVO X GSR Premium se tak stává tím nejlepším, co si můžete u daného modelu dopřát.

Zvenčí lze novou verzi poznat zejména podle 18-ti palcových litých kol BBS a mírně upraveného předního nárazníku s integrovanými mlhovkami. Na druhé straně, technických úprav není mnoho a za jednu z nejvýraznějších můžeme považovat osazení sportovních tlumičů Bilstein. Uvnitř se řidič a jeho spolujezdec posadí do sportovních skořepinových sedadel Recaro potažených černou kůží, součástí výbavy je i navigační systém a boční airbagy. Zde bychom mohli poukázat ještě na mírně reorganizovanou středovou konzoly. O hudební zážitek se pak postará audiosystém Rockford Fosgate.

Bohužel, Japonci si podobné lahůdky mnohokrát střeží doma a tento Lancer není výjimkou. Verze s pětistupňovou manuální převodovkou bude k dispozici za 4 798 500 jenů (zhruba 730 000 Kč), nutno však připomenout, že uvedena cena je bez daní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
Mitsubishi Lancer Evolution X GSR Premium
Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2008
Stav: 79 401 km
Cena: 135 000 Kč
Mitsubishi Colt 1.332
Rok výroby: 2009
Stav: 112 458 km
Cena: 80 000 Kč
Mitsubishi Colt 1.124
Rok výroby: 2010
Stav: 64 099 km
Cena: 84 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků