Mitsubishi Lancer Evo X 2010: do nového roku s menší hmotností a větším stylem

15 komentářů

anonymni nakupujiic
11. října • 22:55

nema nekdo info, zda se sem bude vozit i verze 2010 mr touring, ktera ma nejvetsi prinos v odhlucnenem interieru?
mmch cena za dovezeny mr touring z us pres denker.cz je nizsi, nez katalogova cena lancera evo v cr (a obsahuje zaruku od denkeru)... trochu smutne... :-/

Adam
10. října • 10:31

A jak s teda projeví to snížení hmotnosti a dík čemu ho dosáhli?

Radek Ondrášík
10. října • 10:51

Dyt tam pisou, nizsi vaha plastu apod. no proste par kovu nahradi plasty. Uspora tak 10 kilo.

Adam
10. října • 12:17

Aha, to se omlouvám, ale nějak mi to z toho článku nedošlo.čekal jsem něco jako karbonovou střechu, kapotu a víko kufru nebo vykuchaný interiér. Ale pravda, že tak jak se poměrně rychle v soutěžích přecházelo z jednotlivých evolucí eva, tak na desítku se nikomu moc nechce

Thor
11. října • 1:28

Protože všichni soutěžáci čekaj na novou Fábii. Uvidíš jaký to bude brko :-D Karbonová střecha, kapota, víko kufříku, vykuchanej interiér a zbyde i na karbonový křídlo a mračítka. O dvou rourách od kamen a očouzenejch koncovkách od sazí nemluvě. Bude totiž v naftě. Mám to z velmi dobře informovaných zdrojů. Promiň Radku, že jsem to vykecal :-D:-D:-D

Radek Ondrášík
10. října • 10:28

No pri tech rozmerech a vaze je ubytek par kilo naprosto zbytecny. Mitsu proste EVO pohrbil, tedy zabil duch toho auta. Nyni to auto je samozrejme svym charakterem daleko blize vetsimu poctu lidi, takze prodeje jsou vyrazne vetsi, ale po jizdni strance je to utrpeni. Holt doba Eva VI-IX uz se nevrati a i kdyz sem STI nikdy moc nemusel, tak ten krok udelat auto vnitrne mensi ale diky HB kastli ve finale mensi bylo dobre rozhodnuti.

Thor
11. října • 1:15

Utrpení je číst po tobě, bez tý diakritiky, obsah radši nehodnotim. Nejvíc o tom kecaj ty, co to viděli max.na fotce :-P

Zelí
10. října • 12:18

Vytváří novou prodejní řadu EVO a potřebují zachovat image a přitom udělat v podstatě masovku. Cílem je zvýšit prodej s co největším ziskem. Sportovní vlastnosti jsou stejně na popojíždění v ucpané praze k ničemu a nejdůležitější je ospojlerovaný vnější vzhled a cedulka s nápisem lancer evo. Je to stejný postup jako u třídy suv a dalších nových marketingových produktů.

tomacx
10. října • 15:24

Tak to zase přeháníš! On to zas takovej šmejd není. S neupravenou desítkou jsem schopen zajet na okruhu velmi dobrý čas. A na mokré trati konkurenci nebude mít skoro žádnou :-)

Radek Ondrášík
10. října • 13:05

Jenze k tomu pocitu by stacil i Ralliart, ktery je pro 99% lidi k nerozeznani od Eva. Evo vzdy slouzilo spise pro zavodni ucely s tim, ze par kusu se udelalo pro silnice. Ted tato priorita asi padla. No je to skoda, byt chapu, ze par zavodniku automobilku neuzivi.

Zelí
10. října • 17:54

To je ono, pár závodníku automobilku neuživí.

Thor
11. října • 1:22

Ehm, jenže je živí Colt, Lancer, Pajero, Galant, Eclipse ........... Tohle je jaksi "navíc", to neni na uživení, stejně jako třeba Audi neživí R8, Nissan Skyline ........... Jste mírně mimo, ve svých dedukcích. To jsou modely na prestiž, ukázat jakou má automobilka technologii. Je to třeba jeden z důvodů proč se jezdí třeba F1, máte pocit, že je to živí??? :-O

tomacx
10. října • 11:35

Ale no tak. Utrpení přeci vypadá jinak :-) Chápu, že ti co očekávali lepší deítku jsou z desítky zklamaní. Ale zas ti co chtějí fajne sportovní auto na běžné ježdění jsou vcelku spokojeni.

Radek Ondrášík
10. října • 11:49

O tom ja taky mluvim :) Proste pro bezny zivot tu byl vzdy Ralliart a WRX. Nechapu, proc i dalsi stupen musi byt takova masovka... Dyt to EVO je tezko pouzitelne i pro souteze, kam ma primarne mirit.

mclown
10. října • 21:25

pravda, al evo x nieje hatchback a nie kazdy chce HB ... aj ked po tej "sutaznej" stranke mu to STI natre

Doporučujeme

Články odjinud