Mitsubishi Lancer Evo X 2010: do nového roku s menší hmotností a větším stylem

Představitelé automobilky Mitsubishi uvedli na poslední tiskové konferenci vylepšenou verzi modelu Lancer Evolution, která posouvá tento model opět o něco výš. Změn přitom není mnoho, ty nejdůležitější jsou pouze tři. Jde o vylepšené boční prahy, lehčí plasty a nový barevný displej mezi tachometrem a otáčkoměrem, který nevypadá pouze moderněji, ale podporuje i několik funkcí navíc. Po důkladnějším prozkoumání interiéru dojdeme i zde na pár kosmetických změn a vybrat si budeme moci i z nových typů obkladů a čalounění.

Jedna novinka se týká i vrcholné verze GSR Premium, která už od nového roku nebude k dispozici s pětistupňovou manuální převodovkou ale pouze se šestistupňovou dvouspojkovou SST. Obě informace se prozatím týkají jenom japonských verzí, zda přijde vylepšené Evo i k nám, je zatím nejisté.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Mitsubishi Lancer Evolution X 2010
Mitsubishi Outlander 1.968
Rok výroby: 2007
Stav: 199 075 km
Cena: 115 000 Kč
Mitsubishi ASX 1.798
Rok výroby: 2010
Stav: 213 882 km
Cena: 195 000 Kč
Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2008
Stav: 79 401 km
Cena: 140 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek