Mitsubishi Lancer Evo: Několik změn pro rok 2015, které se nás netýkají

Mitsubishi Lancer Evo X už je na mnoha trzích minulostí. Na tom americkém se ovšem stále ještě prodává a dokonce automobilka přišla pro nadcházející modelový rok s několika drobnými změnami. Američtí zákazníci se mohou těšit především na lepší výbavu.

Mitsubishi

Mitsubishi Lancer Evo X 2011: více pohody

Do základní výbavy se dostal systém Bluetooth, USB, hlasové ovládání, automatická klimatizace a kůží potažený volant. Vyšší úroveň GSR nabídne lepší ozvučení, kožená sportovní sedadla Recaro, střešní okno a černé lesklé dekory do interiéru. V maximální výbavě MR najdete audiosystém Rockford, automatické stěrače nebo automatická světla. GSR pak nabídne osmnáctipalcová kola Enkei, MR jezdí na discích BBS.

Tuning | Mitsubishi

Mitsubishi Lancer Evo X HKS: 382 turbo koní

Pod kapotou amerického Mitsubishi Lancer Evo X je přeplňovaný dvoulitr disponující maximálním výkonem 214 kW (291 k) při 6500 ot./min a vrcholem točivého momentu 406 Nm, který je dostupný při 4000 ot./min. Standardem je pětistupňová manuální převodovka, na přání je k dispozici šestistupňový automat.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2008
Stav: 79 401 km
Cena: 135 000 Kč
Mitsubishi Colt 1.332
Rok výroby: 2009
Stav: 112 458 km
Cena: 80 000 Kč
Mitsubishi Colt 1.124
Rok výroby: 2010
Stav: 64 099 km
Cena: 84 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků