Mitsubishi Lancer dalo sbohem TDI, má už svůj vlastní diesel

45 komentářů

lamal
15. září • 13:55

na auto.cz je test 110kw verzie....treba precitat...to auto nema dobry podvozok preto by som ho moc nechcel

Skyline
15. září • 14:12

To auto treba preist a teprve potom treba robit zavery. A neboj, nikdo ti ho nedava.

lamal
15. září • 14:17

klidek kentaure, ja ho zas od teba nepytam okej? tak ako ty aj ja si vyjadrim svoj nazor a nepacia sa mi iste vlastnosti tak sa zariadim podla coho chcem...nemam rad maga `realistov` co sa nikdy neriadili radami odbornikov /v testoch a skusenostiach/ a ludi co maju prehlad ale struhaju tu chlapov co vsetko vzdy skusaju sami...vacsina ludi by na to ani vzivote neprisla a nevedela ocenit tak snivaj dalej

Skyline
15. září • 14:31

Vsak si svuj nazor klidne vyjadruj, nechapu, co tady resis. Ja si zase vyjadrim svuj.Pokud nedokazes prijit na to, jaky podvozek ti vyhovuje a potrebujes, aby ti to nekdo ukazal, tak snivaj dalej sam. Jidlo taky nezkousis, ale hodnotis dle toho, co rikali v Prima varecce? Kalhoty si nezkousis, ale kupujes, co psali, ze supr sedi v yskvajru, protoze sou to tam sami vodbornici?:-D

lamal
15. září • 18:44

je logicke, ze teraz tu budes blabolit o prikladoch ktore s tym nemaju nic spolocne...ja viem uplne presne aky podvozok mi vyhovuje a taky aj vlastnim, vzdy to moze byt lepsie samozrejme... vyjma tych blabol, ja ked si idem nieco kupit precitam si aj nazory odbornej verejnosti ci uz sa jedna o audio techniku auto moto foto atd, na rozdiel od teba si necham poradit a akceptujem aj nazory inych, vzdy su ludia co sa tomu viac rozumeju /+skusenosti/ nez ja alebo ty, ci si to priznas alebo nie...v konecnej faze si vyrobok vyskusam a rozhodnem sa z uzko vybratych modelov..kazdy si tvori nazor podla niecoho, cim viac info mas tym lepsi si vies urobit , ale nikdy to nieje 100%, ja som netvrdil, ze mam 100% nazor iba som napisal, ze co si myslim...podla coho som usudil si sa dozvedel...nemozem za to, ze ty mas 100% nazory z vlastnych skusenosti a vo vsetkom si siel vsetko si porovnal atd...kecy...ked som si kupoval fotak zrkadlovku tak som sa vyberom zapodieval niekolko dni kde som si precital asi 7-cz+sk recenzii a asi 5 zahranicnych hlavne testy z USA boli uzasne aj z laboratornymi vysledkami a porovnanim s 5timi modelmi v tej cene....tak a teraz si tu ty a ty si odskusas a prides na to sam ze jo ? ano iste, take jelita tu uz boli su aj budu, chod si teda kupit kalhoty - najprv si ich odskusaj a potom kup a do aut nekecaj :-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
15. září • 19:10

Aha, takze ty si precitas nazory odbornej verejnosti, zatimco kdyz ja pisu, ze to delas, tak je to blabol?:-D Dobry lamale:-DNaopak lamale, ty za to, ze kecas blbosti a ne vlastni zkusenosti muzes. Mels moznost byt ticho, ale rozhodl ses placat. Fajn, pak se nediv, ze jsi za saska. Ale psat "nemozem za to" je smesne. Muzes za to, holt je to tak. Nikdo ti nebrani si ty zkusenosti "najezdit" a pak prijit do diskuse s necim konkretnim.Naopak, do aut bys nemel kecat ty, kdyz o nich nic nevis. Klidne si je nakupuj na zaklade cizich zkusenosti - i laboratorni testy mas u kazdeho auta hned na strance vyrobce, ty jeden odborniku:-D

lamal
15. září • 19:25

Blabol som nazval tymi prikladmi, stale pises mimo vidno, ze sa nevies branit a smajliky to nezachrania v tomto pripade.To je moja vec podla coho napisem svoj nazor ty si to mitsu jazdil ked mi oponujes? ako vies, ze sa mylim mas nieco konkretne? tak sem s tym...blabolis tak isto ale struhas tu machra, nakoniec zostanes debil...to uz bude tvojim osudom btw laboratorne testy vyrobcu a laboratorne testy testovacej organizacie je kapanek rozdiel, len tak dalej ukazujes, to o com nepochybujemja netvrdim, ze autam nerozumies nemam to odkial zistit tvoje vedomosti, ale ty si to uz hned zistil co vsetko viem, vsak? tak kto blaboli, si saso, tesim sa na dalsi prispevok

Skyline
16. září • 11:01

Wow, nejak mi uslo, ze se tu mam necemu branit:-D Lamale lamale, ty jsi proste fakt lama(l):-D

lamal
16. září • 11:08

tak sa nebran ked to nema zmysel, nieje nad nejaku rozvinutu debatu na AR, nekonecny serial, 1-2x do mesiaca je to balzam na nervy clovek sa pobavi :-)ale mohol by si dat nieco lepsie do placu, uz som ti napisal, ze tie smajliky to nezachrania, slabota cakal som viac

Petr
15. září • 19:45

Pro udelani si nazoru je lepsi si auto projet, nez teoretizovat nad testy "nezavislych" medii. Odsoudit auto diky tomu, ze v jednom testu nechvali podvozek je prinejmensim priznak opravdove intelektualni nesmelosti.

Rode
15. září • 20:10

otazkou je, jaky "nazor" si dokaze clovek projizdkou udelat. zda nejaky subjektivni, ktery bude vydavat jinym za fakta. To je zasadni problem vetsiny lidi, ze maji za to, ze projizdkou vsechno zjistit. Ale jsou to kecy. 99,9% techto lidi neumi ani otocit volantem, takze jedine co zjisti je vnitrni pocit, ktery je vice nez casto diametralne odlisny od faktu a cisel. Nekdo zjistit "jede to lip jak auto B" a stopky rikaji opak. Co s takovym nazorem? Nic.

lamal
15. září • 20:26

Rode: presne o tom som pisal...nema to zmysel riesit ked si niekto mysli, ze je najmudrejsi, taky radit nepotrebuje, treba nechat tak...nakoniec si nieco kupi a bude si mysliet, ze je to to naj na svete

Rode
15. září • 21:07

a tak je to spravne. proc nekomu kazit pocit? kdyz to ma za nej a da za to ty penize, pak ho v tom podporme. nevim, proc maji nekteri furt tuzby druhym kazit radost. a nejdivnejsi na tom je, ze to jsou veskrze ti, kteri by byli radi alespon za to, co pomlouvaji.

lamal
15. září • 21:22

o to nejde ide o to si mysliet ze som pupok sveta...osobne mi vadi jouda co ma auto a ked je debata o nom tak vravi ze to je najlepsie a nema ani paru...potom sadne do niecoho ineho a mozno pochopi...kazit radost nikto nema umysel ale ked keca a nema paru to je uz out...mam rad trocha uvedomelejsich ludi, to jedneho ci aj tohoto casu bolo s vw group jouda na glf4 ci octavke tdi si myslel ze ma naj auto na svete a bude sa do krvi hadat pritom nesedel v niecom co jazdi lepsie...atd...takze to som myslel, no je to uz mimo tema

Rode
15. září • 21:57

mate nejaky osobni problem s koncernem? u nas se prodava mrte aut a porad ma vetsina lidi problemy s koncernem ;) proc jsi nenapsal "bolo s seatem cordoba..." nebo "volvem v50.." proc porad ten koncern. To pak smeruje vzdy k tomu, ze dotycny trpi nejakym komplexem koncernu a odpovida to tomu, co jsem psal - sam by za to byl rad.
a jinak - proc by nemel mit pravdu s temi vozy co pisete? kdyz on rekne, ze to tak je a ty ne, proc bys mel mit ty pravdu a on ne? v cem je tva pravda lepsi nez jeho? nedelas presne to, co vycitas druhym akorat opacne?

lamal
15. září • 22:36

kosa na kamen, ked som pisal to glf4 ci octu som vedel, ze to bude tento typ vycitky...proti koncernu vw zhruba nic nemam mohlo to byt samozrejme aj s inymi autami, ale nepomozes si ked na octe ci golfe je takych pripadov najviac...takze pravdepod.prikladu bola zrejma... po octe ani glf netuzim, to mi mozes verit aj ked niesu zle auta...btw seat je ten isty koncern tak tym by som to moc nevyriesil henejak sa ponahlas s tymi uvahami, som pisal o tom, ze ma nejake auto a v lepsom nesiel a ked som ja jazdil obe ci viac este tak je zrejme preco je on v tej sebaukajacskej agonii ked lepsie nejazdil... staci keby aj viac o tych autach cital a vedel ako funguju atd no to je jedno...asi to nema zmysel rozoberat

Rode
16. září • 7:41

jasne, zes to vedel, co jineho ti zbyva taky napsat ohledne daneho prikladu. Pomineme-li tvuj mindracek, pak se nestacim divit, co je bernou minci - je treba cist.Takze uz jsme zase u toho, mame "citat" ty budes asi mit hodne nacteno co? Takovy ctenarsky Hamilton, ctenrastky Stig apod. co?Chapu, ze nemas moznost s temi auty jezdit, ale to neznamena, ze to plati i u jinych lidi, kteri si radeji auta projedou, nez by si o nich museli porad jenom cist.Ne, nema smysl to rozebirat, protoze s tebou diskuse vazne nema smysl. Teoretik se ctenraskym denikem je vazne neporazitelny.

lamal
16. září • 10:49

Co dodat, nic o mne nevies a teoretizujes vo velkom, staci a pozriet kolko viet si dokazal napisat z tej bujnej fatazie len preto aby si niekoho urazil.... ty ma nemozes urazit a len vidno, ze internetova diskusia je tvoj rajon kde si neohroeny a mozes kydat svoje mindraky na ludi... ubohe vymysly a osocovanie. Sa len pousmejem Shumachre, to je cele. btw ano pre ludi co maju nejake vzdelanie je citanie a teoria zaklad toho aby poznali ako veci funguju, ty si sadnes do auta a hned vies aku ma v zadu napravu aj bez toho aby si mal informaciu predtym...takisto si vedel ako funguje multilink predtym ako si ho videl z coho sa sklada a aky ma prinos , tebe stacilo ze si sa prevezol a v hlave sa ti to prisnilo, ty citat nepotrebujes...si uboziak aj s tymi vetami co sa tu snazis natlacit

Rode
16. září • 11:09

ano a kdyz je lamal v koncich, zacne kopat, navazet se, shazovat vsechny, ze sebe delat kinga. Pokud by existovala definice, jak vypada tyipcky kecalek, co ma vsechno nacteno, popisovali by tebe ;)Takze ok, zustan si u sveho cteni, to ti jde dobre a delej si na zaklade toho klidne zavery. Jelikoz moznost se projet v necem lepsim ti nebyla doposud dana a s takovym pristupem ani nebude, chapu, ze to je jedina moznost, jak prozit pocit dokonale jizdy.Jsem klidne ubozak a nevim co jeste si na mne vymyslis a je mi to naprosto jedno. Mi staci, ze mluvim cesky.

lamal
16. září • 11:46

Mi staci, ze mluvim cesky. :-D Dobre Rode ja som na zaciatku nie v koncoch, je len obdivuhodne, ze ani jeden z vas nic mudre nenapisal len same kydy a ostatne odignoroval...ty vies hovno o tom kolko a na com mam odjazdene tak ako aj ja o tebe, ale ja si to narozdiel od teba nedomyslam v bujnej fantazii na ostatnych... ano citam vzdelavam sa a nehanbim sa za to a tiez jazdim, co mas proti ? jaj ano ty si mi TU dokazal, ze nejazdim... OK koncime pani, diik za pokec bolo to fajn, tesim sa nabuduce na chlapcov co mi TU dokazu ako oni jazdia a ja teoretizujem :-) Preji hezky vikend /pokud se nepotkame drive/ ja taky mluvim Cesky :-O

Rode
16. září • 12:56

co to musi byt za povahu, ze pote, co jako traged skonci v diskusi jako totalni hlupak pak lita kde se da a jeste to vice umocnuje. No proc ne.A ne, cesky nemluvis

Petr
16. září • 18:29

Tak zrovna GolfIV a Octa I jsou ukazkovym prikladem spatneho podvozku. To jen na okraj.

lamal
16. září • 23:42

vsak prave preto som ich spomenul ;-)

lamal
15. září • 19:57

nikto netvrdil, ze si ho nieje lepsie projet alebo ano? ked si ho pojdem kupit a spadalo by do vyberu projel by som ho, takto som sa na zaklade testu vyjadril, ze mi podvozkovo asi nevyhovuje /v pripade, ze test odraza skutocnost/...neviem preco to tu vzdy rozpytvava nejaky intelktualne smely jedinec

ObiWanKenobi
15. září • 10:03

ten ste nespomenuli. Kvoli emisnej norme Euro 5 bol upraveny. Klesol mu vykon zo 105kW na 103kW (140 koni, pre nas zo :starsej generacie:, ako tu niekto pisal) :-) A spotreba mu klesla o 1.2l na 6.6l/100km. Ja by som Lancer hned bral, ale chyba mi tam motor medzi 140k a 240k, maju tam 100k dieru, to je vela. Ten podvozok je stavany tak cca na 200koni. A chcelo by to aj nejake turbo (teraz nemyslim verzie Ralliart a EvoX)

homer
15. září • 10:43

Tady snad nevyjde článek aby v komentáři někdo nelitoval že mu chybí "dvěstěkoňovej benzín a proto si zrovna todle auto nekoupil" . Pořád nechápu proč když někdo touží po obsedantních provozních nákladech nešáhne do high-end ale čeká na midle-end nebo dokonce na low-end výrobek.

ObiWanKenobi
15. září • 15:47

No lebo niektori tuzime po hot-hatchoch a nie 5-kovych bavorakoch :-) Lebo ako tu kolega pisal, vzdy to vyjde lacnejsie. Niekto ma proste radsej male zihadlo ako velku kravu. :-)

Skyline
15. září • 13:49

Protoze dvestekonova nizsi stredni a dvestekonova stredni pripadne jeste vyssi trida se ponekud lisi. Vzhledem k urovni tveho ingnorantstvi to nema vyznam dal specifikovat, proste to ber jako fakt. Jeste napovim, ze jsou lide, kteri si dokonce koupi auta jako M3 nebo IS-F, misto aby ty "obsedantni provozni naklady" uvalili na karach o tridu-dve vetsich. Ze stejneho duvodu.PS: pouzivani cizich termitu byva pro mene vzdelane velke rizoto. Doporucuji si nejdrive zjistit, co slovo "obsedantni" znamena a pak teprve tady delat suterena. B-]

Jarda
15. září • 8:08

Prosím redaktora, aby v souladu s normou ISO, která platí už hezkou řádku let, používal jako jednotku výkonu kW a ne koně.
Když tak koníky do závorky (pro starší konzervativce), ale my mladá generace vyrůstáme s jednotkou kW a teď, když článek hovoří jen o koních, tak jsem zmaten .....:o)
Děkuji

standa.t
15. září • 10:43

Hádáte se o výkonu, a málokdo vůbec víte, co to číslo znamená. Přesnější by bylo, kdyby se uváděl kroutící moment a hned by každej věděl, jak to auto pojede. Krom toho v článku píšou o motoru jakýhosi koncernu, a nepíšou jakýho - je snad na světě jenom jeden?

Radek.
16. září • 2:32

A odpovedztě mi Kefalín: Keď má traktor taký veľký krútiaci moment, prečo idě furt tak pomali, ha?

Jean
15. září • 14:52

Vykon rekne mnohem vice nez tocivy moment - se samotnym vykonem vim dost, se samotnym tocivym momentem nevim prakticky nic.

Rode
15. září • 12:02

samotny vykon vam rekne vice, nez samotny tocivy moment. Pokud vam reknu, ze auto ma 100 koni v nizsi stredni odvodite si, ze to je +- 1,6tka co da stovku tak za 10,5 sekundy a maxiamlku bude mit baj voko okolo 190 kmh.Kdyz vam reknu ze auto ma 200 Nm nevite nic. 200 Nm muze mit 1,6tka dizl, muze to byt nejaka 2,5 atmosfera benzin. Neumite rici vubec nic. odhad jizdy nulovy, odhad vozu taky.
U momentu je nesmirne dulezite uvest otacky, to u vykonu nutne az tolik neni.

XXX
15. září • 11:00

V českých motoristických médiích v poslední době platí: koncern = VW

Rode
15. září • 8:13

co to je "mlada generace" abych vedel, zda jsem uz senior, nebo jsem jeste mlada generace?

Styx
15. září • 8:18

Já senior rozhodně nejsem. Údaj v Kw pochopím, ale stejně je mi nejblížší údaj v koních. A to se nidky nezmění. Komu to vadí, může si to vždycky přepočítat (1Kw je přibližně 1,34 koně).

Rode
15. září • 8:24

nejsme v UK ci USA, tady se to prepocitava spise 1,36 ;)

Styx
15. září • 8:28

To je ten problém dvojích koňů no :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rode
15. září • 9:07

kdyby jenom dvojich, tech konu bude tak dvacet a kazdy to ma kapku jinak ;)

kamil
15. září • 21:11

Je jich sice víc, ale v reálu se u výkonů aut používají jen 2. Ale o tom jsme se tu už spolu sáhodlouze bavili ;-)

Rode
15. září • 21:55

ano :) docela pekna diskuse :)

Phoenix
15. září • 9:56

samozřejmě, záleží, jestli se přepočítává podle plnokrevníka nebo pivovarského valacha :-)

Radek.
16. září • 2:45

Záleží na tom, jestli redaktorskýmu diktuje markeťák výrobce - a nebo od konkurence. Aby se těmto trapným nedorozumněním zamezilo, byla pro seriózní porovnávání fyzikálních veličin už v roce 1793(!) zavedena metrická soustava. Z ní byla postupně odvozena soustava jednotek SI (1960), která je dnes ZÁVAZNÝM základem VŠECH zdejších i mezinárodních norem. A ta pro pro výkon definuje jednotku Watt (1000W=kilowat). Že kobyly už dávno patří buď k bryčce a nebo do salámu, to Mr Schwarze evidentně minulo. Jen doufejme, že jako zastydlý koňomil a žrout marketingových parametrů nezačne uvádět i maximálku v tradičních verstách za týden (protože to je taky "víc" než prosté km/h)...

Rode
16. září • 7:38

jak ty jsi ale vzdelany. A co kdyz nejaky redaktor pouzije kone, poslete na nej policajty, ze ZAVAZNY zaklad VSECH .... porusil?Neverim tomu, ale ze takto prudite ve vsem a vsude. Naopak, mnoho jinych nepresne uvadenych jednotech apod. ignorujete a prechazite. Jestli to neni spise nejakym mindrackem, kdy chces byt jenom zajimavy...Pokud se ti konici nelibi, tak si to tu necti. Ale to je prilis co?

Radek.
17. září • 0:37

Těžko diskutovat s omezencem, na kterého jsou příliš i háčky a čárky...

Doporučujeme

Články odjinud