v šampionátu WRC uz skoncilo Suzuki i Subaru ;-)
tych 250 tis USD bude asi preklep. No je nacase aby chlapci od Mitsubishi dali peniaze aj do vyvoja novych motorov. Ved ten 3,2 4-valec je pre masochistov, a prevzatie motora do osobakov od VW? Inak pionierom vo vyvoja priamovstrikov benzinu je prave Mitsubishi a za to mu patri nehynuca vdaka.
Pionýrem ve vývojí přímého vstřikování není Mitsubishi. Mercedes to aplikoval o 20 let dříve a také sověti to měli v polovině 50. let ;) Pak tu byl v 70. letech Ford a pak teprve Mitsubishi, který to ovšem poprvé dotáhl trochu dál. Hlavním problémem GDI od Mitsu ale bylo to, že to nedokázal marketingově prodat a v podstatě o tom nikdo nevěděl. A i když VW s tímto přišel jako jeden z posledních, tak jako první to dokázal masivně nasadit, masivně zpropagovat a udělat přednost z něčeho, co ostatní už sice měli, ale na trhu to nedokázali prodat.
ono aj pohon vsetkych kolies mal Horch este pred vojnou a ako "leader" sa povazuje AUDI, priamovstrik nafty malo plno aut a "leader" sa povazuje VW s TDI atd. Inak moj nazor z cisto technickeho hladiska na GDI a FSI je dost negativny. Ono vstrekovat a efektivne vyuzit palivo do motora pri 2000 otackach a 6000 je obrovsky rozdiel a rozdiel v spotrebe a efektivnosti vyuzitia paliva je len pri nizkych otackach, pri vysokych je spotreba a efektivita uplne rovnaka v porovnani s klasickym vstrekovanim benzinu. Je to dane tym, ze vo vysokych otackach jednoducho ta zmes nema dostatok casu na spravne "navrstvenie" a homogenizaciu. aj preto GDI A FSI motory potrebuju podstatne kvalitnejsie palivo.
Oni si ty kluci z VW a Audi (VW group) vzdy meli tendenci upravovat historii jako jijich zakladatel firer Ada ;-) Tak jim to tak nezer. ;-)
Celých čtvrt milionu dolarů ? Wau, tak tomu říkám nářez.. Sem tolik teda nečekal, to je pak jasné že účast muselii přerušit.. Při ztrátě 15 miliard Kč sa každých 6 milionů Kč može hodit..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.