Mitsubishi končí s rallye

Pro snižování celkových nákladů sahají dnes automobilky často právě k omezování svých sportovních aktivit. Nově jsme se o tom přesvědčili včerejším oznámením automobilky Mitsubishi, jež přerušila svoji dosud velmi úspěšnou kariéru ve světových rallye na neurčito. V této disciplíně se však zapsala opravdu významným způsobem, třeba na mimořádně náročné dakarské rally zvítězila celkem dvanáctkrát a drží zde dosud nepřekonaný rekord sedmi vítězství v letech 2001 až 2007 v řadě. Mnozí dokonce tvrdí, že Mitsubishi bylo pro rallye tím, čím je pro Formuli 1 Ferrari. Doba je však krutá, Mitsubishi za loňský rok vykáže ztrátu ve výši 679 milionů dolarů, což si žádá rázná opatření. Těžko říci, kolik toto rázné opatření značce ušetří finančních prostředků, stačí však pouze poznamenat, že účast továrního týmu na letošním „Dakaru“ stála automobilku více než čtvrt milionu dolarů.

Aktuální zprávy uvádějí, že v šampionátu WRC skončí Suzuki i Subaru, zatímco Honda zakročila radikálně: v prosinci zrušila své oddělení pro Formuli 1...

 

Mitsubishi Outlander 1.968
Rok výroby: 2007
Stav: 199 075 km
Cena: 115 000 Kč
Mitsubishi ASX 1.798
Rok výroby: 2010
Stav: 213 882 km
Cena: 195 000 Kč
Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2008
Stav: 79 401 km
Cena: 140 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek