Mitsubishi iMiEV Sport Air: dynamická bublina na elektřinu

Automobilka Mitsubishi prezentuje svůj malý elektromobil iMiEV jako zábavného prcka mnoha tváří, a tak nepřekvapí, že se nás v Ženevě svou studii snaží přesvědčit, že tento prcek dokáže působit sportovněji. Od běžné verze, která se v Evropě začne se znakem Peugeotu prodávat nejpozději v příštím roce, se výrazně odlišuje nejen svým vzhledem, ale podle slov představitelů je tento kousek i technicky propracovanější.

Tělo konceptu iMiEV Sport Air se skládá z hliníkového skeletu, díky němuž je vůz poměrně lehký, takže i po instalaci lithiového akumulátoru napájejícího elektromotor se svou hmotností 940 kg drží v přijatelných mezích. Použitý motor disponuje výkonem 60 kW, což je oproti standardní verzi nárůst o 13 kW. S výkonem se zvětšil i maximální dojezd na plné nabití, který nyní činí velice slušných 195 km. Vzhled tohoto vozu sice může působit trochu futuristicky, ovšem k případné výrobě nemá tato „sportovní bublina“ podle oficiální zprávy až tak daleko.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Mitsubishi iMiEV Sport Air
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2008
Stav: 79 401 km
Cena: 135 000 Kč
Mitsubishi Colt 1.332
Rok výroby: 2009
Stav: 112 458 km
Cena: 80 000 Kč
Mitsubishi Colt 1.124
Rok výroby: 2010
Stav: 64 099 km
Cena: 84 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků