Mitsubishi Evo XI se představí jako diesel-hybrid. Proč?

Nedávno to vypadalo tak, že jedenáctá generace legendárního Mitsubishi Evo vůbec nebude, ale teď máme oficiálně potvrzeno, že v roce 2015 opravdu přijde. V rozhovoru pro Autocar to řekl sám prezident Mitsubishi Osamu Masuko. Jenže podle toho, jaké informace k tomuto rozhodnutí přidal, by možná bylo lepší, kdyby další Evo na silnice vůbec nevyjelo. Proč?

Mitsubishi

Mitsubishi Lancer Evo X 2011: více pohody

Za všechno můžou emise. Mitsubishi chce jejich produkci u svých modelů snižovat a zdá se, že je chce snížit za každou cenu. Jedenácté Evo se totiž představí jako hybrid. A aby toho nebylo málo, pod kapotou bude mít naftový motor! Vývoj odstartuje příští rok a podle slov prezidenta společnosti by měl být ukončen v roce 2015.

Technické podrobnosti v tuto chvíli neznáme. Pouze víme, že nové Evo bude produkovat méně než 200 gramů emisí CO2, že stovku zvládne pod pět sekund a že opět dostane pohon všech kol S-AWC.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Mitsubishi Outlander 1.968
Rok výroby: 2007
Stav: 199 075 km
Cena: 115 000 Kč
Mitsubishi ASX 1.798
Rok výroby: 2010
Stav: 213 882 km
Cena: 195 000 Kč
Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2008
Stav: 79 401 km
Cena: 140 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek