Mitsubishi Evo nebude. Je to dinosaurus v elektrické době, říká automobilka

Zatímco Subaru uvedlo na trh „novou“ generaci svého klasického modelu WRX STI, Mitsubishi už model Evo definitivně pohřbilo. Sice se sem tam objeví spekulace o možném nástupci, tu s dieselem, pak zase s tříválcem a hybridním pohonem, ale šéf automobilky to rázně utnul.

Žádné další Mitsubishi Evo nebude. „Je to dinosaurus v elektrické době. Už nikdy nebude žádné sportovní Mitsubishi se spalovacím motorem,“ řekl šéf automobilky Osamu Masuko britskému magazínu Car. Automobilka se podle něj posouvá někam úplně jinam a auto jako Evo už nemá vůbec žádný smysl.

Testy | Sportovní auta | Srovnávací testy | Fascinace | Mercedes-Benz | Subaru

Mercedes-Benz A 45 AMG vs. Subaru WRX STi: Střet civilizací

Pokud se někdy v budoucnu objeví výkonné a sportovně zaměřené Mitsubishi, bude to pravděpodobně čistý elektromobil, maximálně plug-in hybrid s pomocným spalovacím motorem. Ale zatím takové auto není ani v plánech, i když se o něm občas mluví.

Mitsubishi Lance Evo a později jen Evo prošlo během dvaadvaceti let existence celkem desítkou různých generací. Mitsubishi se teď chce ale soustředit na segment SUV a také na plně elektrická auta. Důležitá bude také změna obchodní strategie a marketingu.

Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2008
Stav: 79 401 km
Cena: 135 000 Kč
Mitsubishi Colt 1.332
Rok výroby: 2009
Stav: 112 458 km
Cena: 80 000 Kč
Mitsubishi Colt 1.124
Rok výroby: 2010
Stav: 64 099 km
Cena: 84 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků