Mitsubishi Concept XR-PHEV II: Možný nástupce ASX na první fotografii

Necelý měsíc po první upoutávce zveřejňuje Mitsubishi Motors fotografii konceptu, který představí ve světové premiéře na ženevském autosalonu. Mitsubishi Concept XR-PHEV II je malé SUV, jež by mohlo naznačovat nástupce úspěšného crossoveru ASX

Klepněte pro větší obrázek
Mitsubishi připomíná, že design přední masky navazuje na dřívější motiv velkého off-roadu Pajero

Zkratka PHEV (plug-in hybrid electric vehicle) říká, že se jedná o hybrid, který lze dobíjet z rozvodné sítě. Hnací soustava obsahuje elektromotor o výkonu 120 kW (163 k) a pohání přední kola. Automaticky přepíná mezi čistě elektrickým, sériovým hybridním a paralelním hybridním režimem. Díky tomu nepřesáhnou emise CO2 v homologačním cyklu hodnotu 40 g/km. 

Mitsubishi Concept XR-PHEV II měří 4490 mm na délku, 1890 mm na šířku a 1620 mm na výšku. Jeho rozvor činí 2670 mm – na milimetr stejně jako u Mitsubishi ASX, které je o 195 mm kratší, o 120 mm užší a o 5 mm vyšší. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2008
Stav: 79 401 km
Cena: 135 000 Kč
Mitsubishi Colt 1.332
Rok výroby: 2009
Stav: 112 458 km
Cena: 80 000 Kč
Mitsubishi Colt 1.124
Rok výroby: 2010
Stav: 64 099 km
Cena: 84 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků