Mini v úpravě RevoZport: nižší hmotnost, vyšší výkon

Společnost RevoZport představila balíček úprav určených pro Mini Coupe a Roadster, který obsahuje kromě úprav motoru také kompletní body-kit čítající celkem 23 dílů (oba nárazníky, prahové nástavce, rozšířené blatníky, zadní spoiler…).

Testy | Zajímavosti | Sportovní auta | Příslušenství | Premiéry | Design | Mini

Test: Mini Cooper S Rauno Aaltonen - Eldorádo na dosah

Změny na technice zahrnují o 15 milimetrů rozšířený rozchod kol na přední i zadní nápravě. Původní výfukové potrubí bylo nahrazeno novým, vyrobeným z titanu, které váží pouze pět kilogramů. Motor (týká se verze S) dostal nový software řídicí jednotky, větší mezichladič stlačeného vzduchu a jiné vačkové hřídele. Celkem po všech úpravách vyprodukuje pohonná jednotka 253 koní (původně má 184 k). Za zmínku stojí také fakt, že auto váží o 30 kilogramů méně.

Základní „Aero paket“ vás vyjde na něco málo přes 3000 dolarů. Dokupovat pak můžete karbonové díly. Za titanový výfuk si RovoZport naúčtuje 2700 dolarů. Cena dalších úprav na technice oznámena nebyla. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Revozport.com
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 220 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Mini One 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 127 642 km
Cena: 75 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků