Mini Countryman v ladění italskou firmou Romeo Ferraris

Italská ladičská společnost Romeo Ferraris soustředí své síly především na důslednou přestavbu supersportovních automobilů (vzpomeňme třeba matově černou Corvette Z06 Romeo Ferraris), ale čas od času také „sestoupí do podhradí“ mezi běžný lid a představí například Fiat 500 Abarth Monza s výkonem 260 koní (191 kW). Podobná choutka zřejmě přepadla pány z Romeo Ferraris také nedávno a jejím výsledkem se stal vylepšený Mini Countryman. Podle jeho tvůrců jde o speciální edici k oslavám 150. výročí Itálie jako státu, ale zřejmě jim v tomto poněkud nacionalistickém gestu ani nevadí, že si pro základ svého projektu zvolili britský výrobek vlastněný německým kapitálem…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Novinka vychází z nejostřejšího provedení Mini Countryman Cooper S, jehož zážehová šestnáctistovka s přeplňováním dává ve standardu již velmi slušných 184 koní (135 kW) a 240 Nm. Díky novému programu řídicí jednotky a většímu mezichladiči stlačovaného vzduchu se však pánové z Romeo Ferraris dostali až na 227 koní (167 kW) a točivý moment navýšili na 328 Nm. Mezi další úpravy patří instalace stavitelného tlumení, větších brzd Brembo a devatenáctipalcových litých ráfků obouvajících pneumatiky Yokohama Advan Sport o rozměru 225/40/R19. Karoserie je pokryta matově modrou fólií, se stříbrnou střechou ladí „rychlé pruhy“ na kapotě a víku zavazadlového prostoru, zatímco maska chladiče byla zatmavena. Interiér je čalouněn bílou kůží s modrým stehováním a italskou trikolórou. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 119 300 km
Cena: 130 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 230 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

dnes | Milan Lažanský
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků