Mini Cooper S Cabrio: ostře i bez střechy (spy photos)

Mini v poslední době poutalo pozornost uvedením svého nového a podivného modelu Clubman. Nyní se špionážním fotografům podařilo zachytit verzi Cooper S, avšak v provedení Cabrio.

O pohodu vevnitř se bude starat, jak jinak, než plátěná střecha s různými odstíny – to aby se co nejlépe hodila k barvám karoserie. Dle neoficiálních informací se zapracovalo také na tuhosti karoserie, aby se eliminovaly vibrace a kroucení. Tak dobré jako u hatchbacku to jistě nebude, ale každá snaha se cení.

Pod kapotou vozu zůstane motor 1,6 Turbo, který vyvinulo BMW spolu s PSA. Jeho výkon je 128 kW/175 k a standardně bude na přední kola přenášen přes šestistupňovou manuální převodovku. Cooper S Cabrio se oficiálně představí veřejnosti na jaře příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Foto © Automedia
Mini Cooper S Cabrio při testech

Mini Cooper 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 88 460 km
Cena: 349 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 119 300 km
Cena: 130 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek