Mini Cooper S Cabrio: ostře i bez střechy (spy photos)

Mini v poslední době poutalo pozornost uvedením svého nového a podivného modelu Clubman. Nyní se špionážním fotografům podařilo zachytit verzi Cooper S, avšak v provedení Cabrio.

O pohodu vevnitř se bude starat, jak jinak, než plátěná střecha s různými odstíny – to aby se co nejlépe hodila k barvám karoserie. Dle neoficiálních informací se zapracovalo také na tuhosti karoserie, aby se eliminovaly vibrace a kroucení. Tak dobré jako u hatchbacku to jistě nebude, ale každá snaha se cení.

Pod kapotou vozu zůstane motor 1,6 Turbo, který vyvinulo BMW spolu s PSA. Jeho výkon je 128 kW/175 k a standardně bude na přední kola přenášen přes šestistupňovou manuální převodovku. Cooper S Cabrio se oficiálně představí veřejnosti na jaře příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Foto © Automedia
Mini Cooper S Cabrio při testech

Mini One 1.397
Rok výroby: 2008
Stav: 75 406 km
Cena: 133 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2001
Stav: 208 156 km
Cena: 60 000 Kč
Mini One 1.397
Rok výroby: 2008
Stav: 101 723 km
Cena: 119 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků