Mini Clubman vyroste v regulérní kombík, „mini“ není ani náhodou

Britská značka skupiny BMW přiveze do Ženevy Mini Clubman. Zatím ho označuje jako koncept, ale jeho provedení naznačuje blízkost sériové verzi.
Seznam kapitol
  1. Koncept Mini Clubman
  2. Fotogalerie

Na autosalonu v Ženevě, který začíná už příští týden, uvidíme také nové Mini Clubman. Jedná se o koncept. První zveřejněné fotografie ale naznačují, že sériové provedení se nijak dramaticky lišit nebude, alespoň zvenku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Clubman je oproti současnému o 17 cm širší a má zadní dveře na obou stranách

Koncept Mini Clubman je zatím nejdelší model v nabídce Mini. Při délce 4223 mm, výšce 1450 mm a šířce 1844 mm je jen o chloupek kratší a o kus širší než Škoda Fabia Combi. Zatímco dosavadní Clubman má zadní „půldveře“, otevírané proti směru jízdy, a to ještě jen na pravé straně, nová generace dostane pár běžných zadních dveří zavěšených vpředu.

Odklonem od stylu všech současných Mini jsou i horizontálně orientované zadní svítilny, které mají zdůrazňovat šířku auta. Dvojkřídlé dveře do zavazadlového prostoru ale zůstaly.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekIlustrace naznačují příklon k jednoduššímu, moderně „uklizenému“ interiéru

Výrazným posunem vpřed bude podle všeho interiér, jehož podobu zatím vidíme jen na počítačových ilustracích. Zmizel panel kolébkových tlačítek, přibyl naopak panel dotykových ovladačů za řadicí pákou na středové konzole. Na rozdíl od exteriéru není zřejmé, nakolik vážně lze s touto koncepcí interiéru počítat pro sériovou verzi. Teprve nedávno odhalené nové Mini totiž víceméně drží dosavadní linku.
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Koncept Mini Clubman
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 119 300 km
Cena: 130 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 230 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků