Mini Clubman vyroste v regulérní kombík, „mini“ není ani náhodou

Britská značka skupiny BMW přiveze do Ženevy Mini Clubman. Zatím ho označuje jako koncept, ale jeho provedení naznačuje blízkost sériové verzi.
Seznam kapitol
  1. Koncept Mini Clubman
  2. Fotogalerie

Na autosalonu v Ženevě, který začíná už příští týden, uvidíme také nové Mini Clubman. Jedná se o koncept. První zveřejněné fotografie ale naznačují, že sériové provedení se nijak dramaticky lišit nebude, alespoň zvenku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Clubman je oproti současnému o 17 cm širší a má zadní dveře na obou stranách

Koncept Mini Clubman je zatím nejdelší model v nabídce Mini. Při délce 4223 mm, výšce 1450 mm a šířce 1844 mm je jen o chloupek kratší a o kus širší než Škoda Fabia Combi. Zatímco dosavadní Clubman má zadní „půldveře“, otevírané proti směru jízdy, a to ještě jen na pravé straně, nová generace dostane pár běžných zadních dveří zavěšených vpředu.

Odklonem od stylu všech současných Mini jsou i horizontálně orientované zadní svítilny, které mají zdůrazňovat šířku auta. Dvojkřídlé dveře do zavazadlového prostoru ale zůstaly.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekIlustrace naznačují příklon k jednoduššímu, moderně „uklizenému“ interiéru

Výrazným posunem vpřed bude podle všeho interiér, jehož podobu zatím vidíme jen na počítačových ilustracích. Zmizel panel kolébkových tlačítek, přibyl naopak panel dotykových ovladačů za řadicí pákou na středové konzole. Na rozdíl od exteriéru není zřejmé, nakolik vážně lze s touto koncepcí interiéru počítat pro sériovou verzi. Teprve nedávno odhalené nové Mini totiž víceméně drží dosavadní linku.
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Koncept Mini Clubman
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 120 097 km
Cena: 125 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 220 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků