Mini Clubman Soho: zaměřeno na přitažlivost

Toužíte-li po sexy autíčku a běžné Mini vám není dost dobré, možná vás zaujme nová edice Soho, odvozená od praktičtějšího Clubmanu.

Od určitých vozů, včetně „miniků“, jaksi přirozeně očekáváme, že budou sexy. Těžko vás ohromí nabídkou vnitřního prostoru nebo jízdními výkony, jsou to prostě auta na image. U nás se na ně bohužel hledí často jako na výraz snobismu. Možná proto, že tomu tak bývá. Ve většině vyspělých zemí si je ale motoristé kupují především z důvodu, že se jim zkrátka líbí, a snaha o vzbuzení závisti v očích sousedů je až na dalších místech. U vozů Mini se různé limitované série týkají především standardního provedení One, resp. Cooper, ale nyní zkrátka nepřijde ani poněkud užitečnější verze Clubman. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Série se jmenuje Soho, je tedy pojmenována po londýnské čtvrti proslavené neřestí a domy s červenými lucernami, což má za úkol zdůraznit jakousi „erotičnost“ tohoto zjevení (nejde tedy o speciální gay edici pro Sdružení organizací homosexuálních občanů...). V duchu tradice se limitovaná edice Clubman Soho vyznačuje řadou specifických prvků a barevných kombinací a bude nabízena pouze zákazníkům v (převážně) slunné a (často) vášnivé Itálii.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Mini Clubman Soho se bude dodávat v kompletní škále výchozích verzí One, Cooper, Cooper D a Cooper S. Zákazník bude moci volit z pětice laků karosérie včetně odstínů Horizon Blue, Midnight Black, Pepper White a Dark Silver a u Clubmanu vůbec poprvé je k mání White Silver, s nimiž kontrastuje černé lakování střechy a krytů zpětných zrcátek.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Standardní výbava edice Soho je podle očekávání dosti rozsáhlá a podtrhuje svým způsobem unikátní vzhled modelu Clubman. Patří do ní kromě jiného i bi-xenonové hlavní světlomety se zatmavenými objímkami, sada chromovaných doplňků nebo dvoutónově lakované lité ráfky s průměrem 16, nebo 17 palců a pneumatikami o rozměru 195/55, resp. 205/45 v závislosti na zvoleném výchozím modelu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Dojem exkluzivity a luxusu uvnitř vozu podtrhují zejména třípaprskový, multifunkční a kůží potažený volant, sedadla se zdůrazněným bočním vedením a čalouněním v kombinaci látky a kůže, obklady z leštěného hliníku a dále rozšířená základní výbava, za příklad poslouží automatická klimatizace instalovaná standardně do všech verzí. Mini Clubman Soho se do prodejů dostane již v lednu, ceny budou v Itálii začínat na 19 900 Euro za základní One a končit na hodnotě 28 900 Euro za Cooper S.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mini Clubman Soho
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 119 300 km
Cena: 130 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 230 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků